تاریخ انتشار: 1398/05/02 11:54
سرمربی سابق تیم شهرداری آستارا در گفتگو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 92995

حسن اشجاری : مدیران شهرداری دنبال تخریبم در بین هواداران هستند/ مبلغ قراردادم دروغ است

سرمربی سابق تیم شهرداری آستارا با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
حسن اشجاری : مدیران شهرداری دنبال تخریبم در بین هواداران هستند/ مبلغ قراردادم دروغ است

حسن اشجاری سرمربی سابق شهرداری آستارا در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : مدیران باشگاه شهرداری ابتدا با مربیان زیادی وارد مذاکره شدند اما توانایی مالی همکاری با این مربیان را نداشتند، سپس برای آرام‌کردن جو شهر آستارا از بنده نیز برنامه خواستند، که صرفا فقط برای آرام سازی جو حاکم بوده است.

وی افزود : فصل گذشته با حمایت های انجام شده از تیم و تلاش تمام بازیکنان و عوامل باشگاه توانستیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

حسن اشجاری افزود : پس از صعود تیم به لیگ دسته دوم هیچ شخصی از باشگاه با بنده تماسی نگرفت و قطعا حق طبیعی مدیران باشگاه این است که مربی مورد نظر خودشان را انتخاب کنند، اما مدیران باشگاه پس از تلاش های فراوان و ناکامی در جذب مربی به سراغ بنده آمدند و بنده نیز یک رقم کاملا منطقی به آن ها پیشنهاد دادم، این در صورتی است که بخشی از قرار داد من از فصل گذشته پرداخت نشده است.

مربی سابق شهرداری آستارا در ادامه گفت : پیشنهاد به من فقط جنبه آرام کردن جو آستارا را داشت، اما طی روزهای گذشته در اتفاقی عجیب شاهد این موضوع بوده‌ام که یکی از مدیران باشگاه در گفتگو با یک کانال تگلرامی اعلام کرده است که حسن اشجاری مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای فصل پیش‌رو خواسته است که این موضوع صحت ندارد و مبلغی که بنده گفته ام اصلا نزدیک به این رقم هم نیست و این رقم یک دروغ بسیار بزرگ برای فریب دادن هواداران است.

حسن اشجاری با بیان این‌که فصل گذشته تلاش های فراوانی را برای باشگاه شهرداری آستارا انجام داده است گفت : فصل گذشته بنده با ارتباط هایی که داشتم توانستم حدودا ۱۵۰ میلیون تومان از هزینه های باشگاه را کم کنم، بنده برای کاهش هزینه های باشگاه از اعتبار خودم استفاده کردم.

 انتظار داشتم مدیران باشگاه حداقل حرمت نون و نمکی که خوردیم را نگه داشته باشند و این‌چنین برای تخریب من تلاش نکنند، این افراد حتی در اینستاگرام باشگاه بنده را مسدود کرده اند که واقعا جای تاسف دارد.

سرمربی سابق شهرداری آستارا گفت : قطعا فوتبال آستارا بدون حسن اشجاری نابود نخواهد شد ولی امیدوارم مسئولین این شهر از فساد های احتمالی جلوگیری کنند، چون اگر فصل گذشته بنده حضور نداشتم اتفاقات زیادی در این باشگاه رقم میخورد و در فصل پیش‌رو نیز احتمال رخ دادن اتفاقات زیادی وجود دارد.

حسن اشجاری در پایان گفت : از مردم خوب آستارا تشکر میکنم، مدتی که مهمان هواداران خونگرم شهرداری بودم از آن‌ها خوبی های زیادی دیدم و خداراشکر که خاطره خوبی برای آن‌ها ساختم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpwm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات نامجومطلق پس از جدایی از باشگاه شهرداری ماهشهر