تاریخ انتشار: 1398/06/11 18:29
کد خبر: 89398

فجر سپاسی4 ملوان 0؛ هت تریک مهابادی و شاگردانش در پیروزی/ بحران در انزلی

دیدار تیم های فجرسپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال با برتری قاطعانه شاگردان داودمهابادی به پایان رسید.
فجر سپاسی4 ملوان 0؛ هت تریک مهابادی و شاگردانش در پیروزی/ بحران در انزلی

دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، دقایقی قبل در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با برتری 4بر0 فجر به پایان رسید.

فجر شیراز که از سه بازی خود دارای دو پیروزی و یک شکست بود، در ادامه پیروزی های خود توانست در هفته چهارم برابر ملوان بحران زده با برتری قاطع 4 بر0 پیروز میدان شود تا در پیروزی های متوالی هت تریک کند .

شاگردان مهابادی که اولین بازی خود را با شکست به پایان رسانده بودند، توانستند  در سه مسابقه  متوالی ابتدا علم ادب تبریز را با نتیجه 3بر1 ، در هفته سوم استقلال خوزستان را با نتیجه 1بر0 و در نهایت دقایقی قبل مقتدرانه با نتیجه 4 بر0 ملوان را شکست دهند تا 9 امتیازی شده و در جمع صدرنشینان جدول در پایان هفته چهارم قرار بگیرند.

اما در آن سوی میدان ملوان قرار داشت که در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت تا در نهایت یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبالش را شاهد باشد، نتیجه ای که اصلا در خور نام و آوازه این تیم نیست .

ملوانی ها در پایان هفته چهارم با کسب 2 امتیاز از چهار بازی در بین تیم های انتهایی جدول قراردارند تا روزهای سختی را پشت سربگذارند.

 درهر حال این دیدار با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید تا شاهد غم و شادی در دو سوی میدان این بازی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gw5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فجر سپاسی - ملوان؛ جنگ نظامی‌ها در شیراز
همسایه‌ها بهم رسیدند؛