تاریخ انتشار: 1398/07/08 16:30
پیش بازی استقلال ملاثانی - شهرداری همدان
کد خبر: 86023

استقلال به دنبال ادامه قدرت‌نمایی / گل محمدی به صدر می‌رسد!

از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم استقلال ملاثانی و شهرداری همدان به مصاف یکدیگر می‌روند.
استقلال به دنبال ادامه قدرت‌نمایی / گل محمدی به صدر می‌رسد!

تیم استقلال ملاثانی که فصل گذشته با درخشش در لیگ دسته سوم توانست جواز حضور در لیگ دسته دوم را کسب کند این فصل نیز عملکرد خوبی در دو هفته ابتدایی لیگ داشته است.

شاگردان داریوش هرمزی در تیم آبی‌پوش خوزستانی در گام نخست توانستند از سد اروند خرمشهر عبور کنند و در هفته دوم برابر شهرداری آستارا با ارائه یک بازی منطقی سه امتیاز بازی را کسب کردند.

در طرف مقابل شهرداریچی‌های همدان حضور دارند، تیمی که فصل های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود اما این فصل با هدایت هادی گل‌محمدی در دو دیدار ابتدایی خود چهار امتیاز کسب کرده است.

همدانی ها در اولین دیدار خود از کاسپین در شهر قزوین یک امتیاز گرفتند و در دیدار خانگی خود با یک گل از سد مس نوین کرمان عبور کردند و در دیدار برابر استقلال ملاثانی به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند تا خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

نتایج دو هفته ابتدایی استقلال ملاثانی و شهرداری همدان فوتبال دوستان خوزستانی را امیدوار میکند تا در دیدار این دو تیم شاهد یک بازی زیبا باشند.

حال باید دید در پایان این بازی هواداران کدام تیم خود را به صدر جدول نزدیک تر می‌بینند.

جایگاه دو تیم :

استقلال ملاثانی با کسب ۶ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به آوالان کامیاران و خیبر خرم آباد در صدر جدول گروه الف جای گرفته است و شهرداری همدان با کسب ۴ امتیاز در رده ششم جدول چهارده‌تیمی گروه الف قرار دارد.

کوبل داوری :

میثم عباسپور - حسینعلی سلطانی - داریوش کمری - بهروز محمدی مطلق  ناظر : سعادت اله باغبان

 

این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه ۹ مهر در ورزشگاه ملاثانی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpxvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: نالایق بودیم و شایسته باخت بودیم