تاریخ انتشار: 1398/01/12 11:36
کد خبر: 104961

اگر اسماعیلی دقت میکرد استقلال شکست نمیخورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کادر فنی برنامه ای برای نیمه دوم نداشت، گفت: یک اشتباه از مدافع آبی پوشان عامل اصلی شکست برابر پرسپولیس بود.
اگر اسماعیلی دقت میکرد استقلال شکست نمیخورد

ایمان عالمی در خصوص شکست یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس گفت: استقلال بازی را خوب شروع کرد و در دقایق ابتدایی یک نمایش قابل قبول را از خود به جای گذاشت. این تیم از بابت فاز حمله بسیار قدرتمند بود و با بازی‌های تک ضرب حریف را در لاک دفاعی فرو برده بود اما یک اشتباه از سهرابیان مدافع این تیم که می‌توانست به راحتی بازیکن حریف با کنترل کند باعث شد تا فضای کافی به پرسپولیس داده شود و پس از یک ضربه ایستگاهی در ضربه کرنر پرسپولیس به گل دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: مدافع استقلال یک فضای ۲۰ درصد خطرناک را به ۸۰ درصد تبدیل کرد و باعث شد به دلیل جایگیری اشتباه یکی از مدافعان استقلال احمد نورالهی به راحتی دروازه آبی پوشان را باز کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم همه منتظر یک بازی زیبا از استقلال بودند و اینکه بتواند به گل دست پیدا کند اما متأسفانه آبی پوشان به یک بازی احساسی روی آوردند و ۴۵ دقیقه بدون برنامه و یک نظم خاص بازی کرده و مرتب با ارسال از جناحین می‌خواستند به گل دست پیدا کنند که در این وضعیت مدافعان پرسپولیس تمام ضربات اول را زده و اجازه گلزنی به استقلال را ندادند.

عالمی تاکید کرد: این روند تا پایان بازی ادامه داشت اما متأسفانه کادر فنی استقلال هیچ برنامه دیگری برای دستیابی به گل نداشت و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از فرشید اسماعیلی برای زدن آن پنالتی بحث بر انگیز گفت: تجربه را تجربه کردیم یک بار یحیی گل محمدی در کوران مسابقات جام ملت‌های آسیا چنین ضربه‌ای زد و تیم ملی ما از دور مسابقات کنار رفت و متأسفانه این تجربه تلخ را اسماعیلی در دربی تکرار کرد.

و در زمانی که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشته و میلیون‌ها نفر بازی را از طریق گیرنده‌های خود تماشا می‌کردند او همانند گل محمدی یک ضربه چیپ زد که متأسفانه توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت و شاید اگر او دقت بیشتری در زدن ضربه می‌زد استقلال شکست را پذیرا نمی‌شد.

وی در مورد عملکرد داور این دیدار هم گفت: به اعتقاد من داوری آنقدر مشکل نداشت و یک درگیری بین بازیکنان به وجود آمد و تا حدودی وقت بازی را کشت و همه متعجب بودند چرا خورشیدی به جای گرفتن ۴ یا ۵ دقیقه وقت اضافه تنها یک دقیقه وقت تلف شده گرفته است اما او هم در زدن سوت‌های خود دچار اشتباه شد اما زیاد در عملکرد تأثیرگذار نبود.

عالمی در خصوص دیدار روز چهارشنبه آبی پوشان برابر سایپا گفت: علی دایی با جوانانش عملکرد خوبی در لیگ داشته و توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. این بازی برای استقلال سخت خواهد بود. زیرا این تیم به دلیل باخت برابر پرسپولیس از شرایط روحی خوبی برخوردار نیست که اگر کادر فنی بتواند از لحاظ روحی بازیکنان را آماده این دیدار کند مطمئناً این تیم می‌تواند مقابل سایپا به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کند به شرط آنکه همراه با مسائل روحی و روانی آبی پوشان برنامه‌ای هم برای گلزنی داشته باشند.

ایمان عالمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی در پایان فصل دست پیدا کند، گفت :۷ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و اگر استقلال بتواند تمامی بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برساند می‌تواند به قهرمانی در لیگ امیدوار باشد اگرچه کار سختی است اما مطمئناً غیرممکن نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpe5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری: شروع خوبی داشتیم؛ مستحق این باخت نبودیم