تاریخ انتشار: 1398/07/19 18:34
نود ارومیه 2- 0 ملوان
کد خبر: 84736

ادامه ناکامی های ملوان در لیگ یک/ شاگردان بیاتلو هم چنان سرمست از نتایج خوب

دیدار تیم های نود ارومیه و ملوان بندرانزلی در هفته هشتم لیگ دسته اول با نتیجه 2بر0 به سود شاگردان وجید بیاتلو به پایان رسید تا قوهای سپید انزلی هم چنان در سراشیبی قرار داشه باشند.
ادامه ناکامی های ملوان در لیگ یک/ شاگردان بیاتلو هم چنان سرمست از نتایج خوب

دیدار تیم های نود ارومیه و ملوان بندرانزلی در هفته هشتم لیگ دسته اول با نتیجه 2بر0 به سود شاگردان وحید بیاتلو به پایان رسید تا قوهای سپید انزلی هم چنان در سراشیبی قرار داشته باشند.

نود ارومیه که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور علی رغم تمامی مشکلات که در پیش رو دارند، به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کرده اند، توانستند در یک بازی حساب شده ملوان بحران زده را با نتیجه 2بر0 شکست داده و 3 امتیاز حساس دیگر به دست آورند و جمع امتیازهای خود را به عدد 17 رسانده و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم های صدرنشین در جایگاه چهارهم جدول قرار بگیرد.

اما درآن سیو میدان ملوانی قرار داشت که طی چند هفته گذشته بحران گریبانگیر آنها گرفته و هنوز نتوانسته اند زیر بار مشکلات کمر راست نمایند و هم چنان با بدترین شرایط به ادامه رقابت ها در لیگ دسته اول می پردازند تا شاید در هفته های آتی معجزه ای رخ دهد و از این وضعیت خلاص شوند.

ملوانی ها در پایان هفته هشتم با 2 امتیاز در رده 17 جدول قرار دارند، جایگاهی تحت هیچ شرایطی برای این تیم ریشه دار با هواداران پرشور مطلوب نبوده و هفته به هفته به نگرانی ها آنها افزوده می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzywk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نودارومیه- ملوان/ شاگردان احمدزاده در اندیشه بازگشت به لیگ/ شگفتی سازان به فکر تداوم موفقیت ها