تاریخ انتشار: 1398/08/02 12:09
کد خبر: 83292

داماش - بادران؛ کاظمی تنها سه امتیاز بازی را می خواهد/ روز سخت ربیعی فرد در اولین آزمون

تیم های داماش گیلان و بادران تهران در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز به مصاف هم می روند.
داماش - بادران؛ کاظمی تنها سه امتیاز بازی را می خواهد/ روز سخت ربیعی فرد در اولین آزمون

هفته نهم لیگ دیته اول فوتبال امروزپنجشنبه با انجام 5 بازی به پایان می رسد که تیم های بادران تهران و داماش گیلان در یکی از بازی های حساس این هفته در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم می روند.

شاگردان فرهادکاظمی در حالی به مصاف داماشی ها می روند که با کسب 15 امتیاز در رده ششم جدول قراردارند و برای حضور در جمع مدعیان بدون استثنا به پیروزی می اندیشند چرا که هر نتیجه دیگری منجر به این خواهد شد که آنها قدری از جمع صدرنشنینان فاصله بگیرند و این نمی تواند برای تیم مدعی هم چون بادران خوش آیند باشد.

بادران هفته قبل بازی حساسی را به آلومینیوم اراک واگذار کرد و همین باعث گردید که کاظمی کمی بیشتر از قبل نگران ادامه لیگ باشد و تحت هیچ شرایطی علی رغم این که در خانه حریف بازی می کند، به کم تر از پیروزی در این بازی رضایت نخواهد داد.

در آن سوی میدان نیز داماش در هفته قبل با شکست سنگین 4بر0 برابر مس رفسنجان در همان امتیاز 10 باقی ماند تا با جایگاه یازدهمی که دارد کمی نگران آینده باشد و خوب می داند عدم نتیجه گیری در این دیدار وضعیت آنها را خراب تر خواهد کرد.

شاگردان ربیعی فرد که تازه سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته است، در این دیدار ابتدا سعی خواهند داشت در ورزشگاه سردار جنگل گل نخورند و سپس به فکر حمله و در نهایت باز کردن دروازه حریف باشند.

داماش که چند هفته ای است نتوانسته نتایج مناسبی کسب کند، در این بازی باید به بازسازی خود بپردازد و این می تواند بهترین فرصت برای آنها باشد تا قدری به لیگ برگردند و شرایط خود را بهبود ببخشند چرا که آنها در حال حاضر با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده اند و شکست و یا تساوی در این بازی کار آنها را برای ادامه لیگ کمی سخت می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8695

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران- آلومینیوم اراک/ حساس ترین بازی هفته، جدالی جذاب همراه با زیبایی های خاص خود