تاریخ انتشار: 1398/08/22 16:55
کد خبر: 81029

استاندار گیلان در نامه به رییس فدراسیون فوتبال: شهرآورد سپیدرود و داماش با حضور تماشاگران برگزار شود

استاندار گیلان در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، خواست موضوع محرومیت تماشاگران تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود از تماشای شهرآورد شمال، به بازی‌های آتی موکول شود.
استاندار گیلان در نامه به رییس فدراسیون فوتبال: شهرآورد سپیدرود و داماش با حضور تماشاگران برگزار شود

تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از دیار میرزا، ارسلان زارع در این نامه، به صدور احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت تماشاگران تیم های فوتبال سپیدرود و داماش در دیدار حساس و پرتماشاگر شهرآورد بزرگ شمال در هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال که در رشت برگزار می شود، اشاره و نوشته است: مردم شریف و ورزش دوست استان علی الخصوص شهرستان رشت همواره نگاه ویژه ای به بازی های این دو تیم بومی و ریشه دار داشته اند و محرومیت آنان در این هفته به صلاح نمی باشد.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده: به منظور فراهم کردن بسترهای فضای شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در قشر جوان و هواداران دو تیم به عنوان سرمایه های اصلی ورزش حرفه ای، اجرای احکام محرومیت تیم های داماش وسپیدرود تبدیل یا با نظر فدراسیون فوتبال به هفته های آتی موکول شود تا شهرآورد سپیدرود و داماش با حضور تماشاگران برگزار شود.

همچنین با توجه به حساسیت موضوع حسب دستور دکتر زارع؛ سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل ورزش جوانان پیگیری های لازم را تا تحقق خواسته هواداران تیم های داماش وسپیدرود انجام خواهند داد.

تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت عصر جمعه هفته جاری در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avq5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئیس فدراسیون فوتبال عراق ورزشگاه بازی عراق - ایران را معرفی کرد