تاریخ انتشار: 1398/11/13 17:38
کد خبر: 72390

سپیدرود رشت ۱-۰ علم و ادب تبربز؛سرخ‌پوشان رشتی امیدوار به بقا/معجزه هم به بقا علم و ادب کمک نمی‌کند!

تیم فوتبال سپیدورد رشت موفق شد در دیداری حساس از سد علم و ادب تبریز بگذرد.
سپیدرود رشت ۱-۰ علم و ادب تبربز؛سرخ‌پوشان رشتی امیدوار به بقا/معجزه هم به بقا علم و ادب کمک نمی‌کند!

سپیدرود رشت در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در یک دیدار نزدیک با نتیجه 1بر0 از سد علم وادب تبریز عبور کند تا ضمن کسب سه امتیاز شیرین، خیال تبریزی ها را برای ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور راحت کند.

شاگردان نادر دست نشان که روزهای سختی را پشت سر می گذارند با این پیروزی توانستند امتیازات خود را به عدد 22 رسانده و در رده 15 جدول قرار بگیرند ، جایگاهی نچندان مطمئنی که ممکن است با هر لغزشی آنها را به منطقه قرمز برساند و بر همین اساس دست نشان به خوبی به این امر آگاه است که هر بازی تا چه اندازه می تواند در آینده این تیم نقش داشته باشد و تحت هیچ شرایطی دوست ندارد تیمی را هدایت کند که در پایان شاهد سقوط آن باشد.

علم و ادی تبریز نیز که روزهای بسیار بدی را پشت سر میگذارد با رضا صاحبی هم نتوانست نتیجه ای کسب نماید اگر چه این مربی هیچ گونه گناهی نداشته و شاید به توان گفت که از خود ایثار نموده که در این شرایط سکان یک تیم بحران زده را بر دست گرفته است.

 علم و ادب اگر در این ابزی شکست را پذیرا شد و امیدهایش کلا برای بقا در لیگ از بین رفت ولی در این بازی هم تا حدودی خوب ظاهر شد اگر چه باید قبول کرد که خانه از پای بست ویران بود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roorz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود رشت-علم و ادب تبریز؛جدال برای فرار از قعر جدول