تاریخ انتشار: 1398/12/16 20:54
سرمربی خیبر خرم آباد در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 68476

خادمی : سلامتی جامعه و بازیکنان بسیار مهم است / در هفته های پایانی قطعا شاهد فوتبال پاک خواهیم بود

سرمربی باشگاه خیبر خرم آباد در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت : با شناختی که از مربیان حاضر در گروه خودمان دارم قطعا شاهد فوتبال پاک خواهیم بود.
 خادمی : سلامتی جامعه و بازیکنان بسیار مهم است / در هفته های پایانی قطعا شاهد فوتبال پاک خواهیم بود

 مهرداد خادمی سرمربی خیبر خرم آباد در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی گفت : از ابتدای فصل برای صعود تلاش کردیم و برای رسیدن به این هدف زحمات بسیار زیادی کشیدیم، طی هفته های گذشته بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم اما با بدشانسی چند امتیاز بسیار مهم را از دست دادیم.

مهرداد خادمی در ادامه بیان داشت : در این شرایط که سلامتی مردم در خطر است تصمیم خوبی از سوی سازمان لیگ گرفته شده است و قطعا سلامتی بازیکنان و عوامل تیم با برگزاری بازی ها در خطر بود، اما باتوجه به تعطیلی تمامی اماکن ورزشی کار ما بسیار سخت شده است و تمرینات اکثر تیم ها تعطیل شده که این موضوع بر روی آمادگی بدنی بازیکنان تاثیر منفی خواهد گذاشت، با توجه به این که در ادامه مسابقات وارد ماه مبارک رمضان خواهیم شد و این موضوع نیاز به آمادگی بدنی ویژه ای دارد، فکر می‌کنم در ادامه باید یک برنامه بدنسازی دیگر تدارک ببینیم تا شرایط بدنی تیم را به حالت اولیه بازگردانیم و با تمام قوا برای ادامه فصل آماده باشیم.

سرمربی خیبر خرم آباد افزود : از تمامی مربیان حاضر در گروه خودمان شناخت دارم و با حضور این مربیان خیال ما از ارائه فوتبال پاک راحت است و در این موضوع شکی نداریم، امیدوارم در ادامه شاهد بازی هایی زیبا باشیم، انشاالله روزی برسد که تمامی فوتبالی ها به دنبال نمایش گذاشتن یک فوتبال زیبا باشند چون مردم کشور ما نیاز به این موضوع دارند.

مهرداد خادمی در پایان گفت : تا آخرین بازی برای رسیدن به هدف اصلی و شاد کردن مردم لرستان تلاش خواهیم کرد، برای تمام مردم عزیز ایران سالی پر از برکت و شادی آرزو میکنم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397jz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید حمزلو:گل ریحان خود را درگیر حواشی مرسوم در فوتبال و زیاده خواهی برخی جریانات  نمی کند