تاریخ انتشار: 1399/04/22 14:03
رایکا بابل- استقلال خوزستان؛
کد خبر: 59343

نظرمحمدی- خلیفه اصل؛ جدال ‌آقای پر هیجان لیگ یک و مرد نتیجه‌گرای آبی‌پوشان

یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بین تیم‌های رایکا بابل و استقلال خوزستان خواهد بود .
نظرمحمدی- خلیفه اصل؛ جدال ‌آقای پر هیجان لیگ یک و مرد نتیجه‌گرای آبی‌پوشان

در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های رایکا بابل و استقلال خوزستان به میزبانی بابلی‌ها به مصاف هم می‌روند، دیداری که می‌تواند به دلیل شرایط خاص تیم شمالی از جذابیت‌های خاصی برخوردار باشد.

 رایکا بابل که چند روز قبل بعد از جدایی رحمان رضایی مجددا با علی نظرمحمدی به توافق رسید تا او هدایت این تیم را برعهده بگیرد، در حالی گام به ایستگاه بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گذاشته است که با کسب 27 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد، جایگاهی بسیار متزلزل و نگران کننده برای این تیم و هواداران پرشورش است که در بیم و امید برای سقوط و ماندن دست و پا میزنند.

 نظرمحمدی خوب می‌داند که این بازی چقدر برای آنها سخت خواهد چرا که استقلال خوزستان در 6 بازی گذشته خود صاحب6 پیروزی شده است و در نیم فصل دوم از 11 بازی خود دارای 8 پیروزی، یک تساوی و دو شکست و 25 امتیاز گردیده که از این نظر همراه با آلومینیوم اراک بهترین تیم نیم فصل دوم تا پایان هفته بیست و هشتم می‌باشد و توانسته از قعر جدول خود را جدا کرده و با کسب 41 امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

با توجه به شرایط خاص استقلال خوزستان که نه دل‌نگرانی برای سقوط دارد نه امیدی برای صعود، تصور می‌شود که با خیالی آسوده و تنها برای روح جوانمردی حاکم بر این تیم و حفظ اعتبار و ارتقاء جایگاه به میدان خواهند آمد. آنها در نیم فصل دوم نشان داده‌اند که یک تیم قابل احترام بوده و نمی‌توان از نام این تیم به سادگی عبور کرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vljx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران- رایکا بابل؛ تساوی در وقت های اضافه/ فاصله فرهاد از جمع مدعیان بیشتر شد