تاریخ انتشار: 1395/08/10 17:17
کد خبر: 251717

طاهری فرد: اعتصاب کرده ایم و تا تعیین تکلیف در تمرینات راه آهن شرکت نمیکنیم

بازیکنان تیم فوتبال راه آهن تهران در اقدامی اعتصاب کردند و در تمرینات این تیم حاضر نمی شوند.
طاهری فرد: اعتصاب کرده ایم و تا تعیین تکلیف در تمرینات راه آهن شرکت نمیکنیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حمید طاهری فرد هافبک دفاعی تیم راه آهن در این خصوص گفت: متاسفانه در این ١٢هفته اخیر هیچ یک از وعده های عنوان شده عملی نشده و همه بازیکنان و کادر فنی از لحاظ مسائل مالی در تنگنا هستند. بنده هنوز با گذشت چند هفته نمیدانم حقیقتا تیم دست چه کسی هست! راه اهن اگر بخش خصوصی اداره میشود صاحب ان چه کسی است؟ چرا پایبند به قول و قرار ها نیست؟! اگر  دادستانی  تحویل گرفته است باید سریعا اولویت مسائل مالی مورد توجه باشد. با کشتن زمان و سناریوی دروغ پردازی راه به جایی نمیرود و جای تاسف دارد اشخاصی در این رشته تیم داری میکنند که پس از اتکام نقل و لنتقالات جلسه میگذارد و به راحتی روبه روبه میگوید پول نداریم به شما بدهم همین است که میبینید اگر میخواهید بروید!!!!!

وی افزود: ورزش برای سلامتی مفید است امیدوارم اندیشه های سلامت ورود کنند به این رشته ما ریالی از قراردامان تا به امروز نگرفتها ایم. اخر کجای دنیا بدون پرداختی به بازیکنان و مربیان تیم داری و اینچنین مسابقات را برگزار میکنند. مشکلات بازیکنان تا حدی زیاد شده است که تغذیه و شکل زندگیشان بهم ریخته است، قطعا جام حدفی نیز شرکت نمیکنیم تا مراتب اعتراض را به گوش مسئولان راه اهن برسانیم علاوه بر تیم ما ٨ تیم از ١٨تیم لیگ یک توان مسافرت برای بازی بعدی را ندارند ان وقت همه جا داد میزنند لیگ ١ منظم بر گزار میشود.

طاهری فرد در پایان اشاره کرد: ب نظرم هنر نیست کمیت را فدای کیفیت کنیم و فقط به برگزاری مسابقات تکیه کنیم. اینکه بازیکن برای تیم ها بدون دریافت ریالی هر ساله بازی کند حق و حقوقش را نگیرد مد نظر باید باشد و عرقش خشک نشده حق و حقوق ش را بگیرد ولی متاسفانه همیشه حق با باشگاه هست و ظلم را در روز روشن درحق بازیکنان انجام میدهند. امیدوارم اقای تاج و بقیه همکارانشان در فدراسیون فوتبال با کسانی که توانایی تیم داری ندارند برخورد کنند و اجازه تیم داری به این گونه افراد ندهند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy969

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید طاهری فرد غائب بزرگ راه آهن مقابل سپیدرود