تاریخ انتشار: 1401/06/15 16:35
اختصاصی/هفته سوم لیگ یک:
کد خبر: 16728

از جدال زیبای شاگردان کمالوند و فکری تا جنگ ستاره‌ها در تهران

هفته سوم رقابت های لیگ یک از فردا با انجام 8 بازی پیگیری خواهد شد و یک دیدار نیز چهارشنبه خواهد بود.
از جدال زیبای شاگردان کمالوند و فکری تا جنگ ستاره‌ها در تهران

رقابت‌های لیگ یک به هفته سوم خودش رسیده است و در این هفته هر ۸ بازی روز چهارشنبه و یک بازی روز پنج شنبه برگزار می شود.
تا پایان هفته دوم لیگ یک شمس آذر قزوین و سایپا تهران تنها تیم‌های 6 امتیازی هستند که رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و در انتهای جدول نیز دریای بابل و امید وحدت خراسان قرار دارند که هیچ گونه امتیازی تاکنون کسب نکرده‌اند.

درادامه به بررسی اجمالی بازی های هفته سوم خواهیم پرداخت:

 

امید وحدت مشهد- آرمان گهر سیرجان؛ جدال پنجره های بسته در دیار امام رضا(ع)

وجه اشتراک تیم‌های امید وحدت و آرمان گهر سیرجان تیم پنجره بسته نقل و انتقالاتی است که یکی به خاطر بدهی و دیگری به علت تخلف بسته شده است، هرچند مشهدی‌ها ادعا کردند که پنجره آنها باز شده است و باید بینیم آیا این موضوع صحت دارد یا همچنان با بازیکنان امید و پایه خود در زمین حضور پیدا می کنند.

WhatsApp Image 2022-09-06 at 10.19.50

امید وحدت خراسان در حالی گام به هفته سوم گذاشته است که با دو شکست پیاپی و بدون کسب هیچ امتیازی در انتهای جدول قرار دارد اما در سوی مقابل آرمان گهر با یک پیروزی و یک تساوی و کسب چهار امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و امیدوار است با پیروزی مقابل امید وحدت، شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر نماید.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.

 

مس شهر بابک- شهرداری همدان؛ جدال مدعی صعود با سخت کوشان لیگ

مس شهر بابک تیم متمول لیگ پس از یک تساوی و یک شکست و کسب یک امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاده است، که با توجه به شرایط و هزینه‌های این تیم جایگاه مناسبی نیست.

 آنها حالا باید به مصاف شهرداری همدان بروند که در این فصل همراه با احمد جمشیدیان تیمی سخت کوش نشان داده است و با یک تساوی و یک پیروزی و کسب چهار امتیاز در رده ششم ایستاده است.

WhatsApp Image 2022-09-06 at 10.19.49

شاگردان وحید رضایی در مس شهر بابک قطعا برای۳ امتیاز پای به میدان مسابقه می گذارند اما در سوی مقابل شهرداری چی های همدان به ۱ امتیاز این بازی هم راضی هستند.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می شود.

 

چادرملو اردکان- شهرداری آستارا:

جدال انتقامی اخباری و قربانی در زمین نامعلوم!

چادرملو اردکان در دو هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب دو تساوی پیاپی  در رده دهم جدول ایستاده است.شاگردان سعید اخباری که از حمایت خوب مدیریت باشگاه ینز برخوردار بوده اند، خوب می دانند جایگاه آنها با توجه به شرایطی که دارند مناسب نیست و بایستی تمامی تلاش خود را برای بهتر شدن این روند بکار بگیرند که شاید استارت آن در دیدار با شهرداری آستارا باشد، تیمی که از دو بازی اول خود تنها یک امتیاز کسب نموده است.

WhatsApp Image 2022-09-06 at 10.19.31

شهرداری آستارا هدایت خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بر عهده پیروز قربانی نهاده است تا شاید او بتواند با تکا به تحربه ای که دارد بر مشکلات فائق آید و روند روبه رشدی را دنبال نمایند.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار ، حضور پیروز قربانی و سعید اخباری بر روی نیمکت دو تیم است ، مربیانی که روزگاری در سایپا در کنار هم بودند.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می شود.

 

سایپا تهران- خیبر خرم آباد؛ جدال جذاب محمود فکری با فراز کمالوند!

تیم فوتبال سایپا پس از کسب دو پیروزی ارزشمند و قرار گرفتن در رده دوم جدول لیگ یک، حالا این هفته و در یک دیدار حساس باید به مصاف خیبر خرم آباد برود، تیمی که می‌تواند یکی از مدعیان جدی صعود باشد اما در دو بازی اول خود هنوز نتوانسته است نتایج لازم را کسب کند و با دو تساوی پیاپی در رده یازدهم جدول قرار دارد.

WhatsApp Image 2022-09-06 at 10.19.31(1)

  یکی از نکات جالب این دیدار حضور محمود فکری و فراز کمالوند سرمربیان تیم‌های سایپا و خیبرخرم آباد است که هر دو مربی عادت دارند لب خط تیم خود را هدایت کنند که تقابل این دو نفر قطعا جذابیت‌های بسیاری به همراه دارد.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار می شود.

 

ون پارس-دریای بابل؛ جدال برای رهایی از بحران

ون پارس نقش جهان در دو هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تنها توانسته است یک امتیاز اندوخته داشته باشد و با همین امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. آنها که به تازگی به لیگ یک راه یافته‌اند تازه متوجه شده‌اند که تفاوت‌های بسیاری با لیگ دسته دوم دارد و خیلی باید بیشتر از این‌ها بازی‌ها را جدی بگیرند و برنامه‌ریزی داشته باشند و گرنه ممکن است خیلی زود دیر بشود و جبران امتیازهای عقب افتاده بسیار سخت شود.

WhatsApp Image 2022-09-06 at 10.19.31(2)

اما در آن سوی میدان تیم دریای بابل قرار دارد که در دو بازی گذشته خود نتوانسته است امتیازی کسب کند و به همراه امید وحدت در انتهای جدول جا خوش کرده است.

سعید جهانگیری سرمربی ون پارس اصفهان امیدوار است در این فصل خودش را به فوتبال ایران معرفی کند اما در سوی مقابل وحید بیاتلو که به تازگی تیمش را جمع و جور کرده است امیدوار است کم کم تیم خودش را بالا بکشد.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

 

چوکا تالش-استقلال ملاثانی؛ جدال پرشورهای سکو با پرشور های لب خط

 تیم فوتبال چوکا تالش پس از حضور دوباره در لیگ یک بازهم با مشکلات همیشگی رو به رو است و بعد از جدایی محمد نصرتی حالا بازهم بدون سرمربی است، اگرچه زمزمه هایی بر سر توافق دوباره با نصرتی به گوش می رسد اما هنوز رسما اعلام نشده است.

چوکاتالش که یکی از پرشورترین هواداران لیگ دسته اول فوتبال کشور را در اختیار دارد، می‌خواهد با اتکا به تماشاچیانش به ابقا امیدوار باشد. آنها از دو بازی گذشته خود 3 امتیاز کسب کرده  و در رده هشتم جدول قرار دارند که البته آن سه امتیاز هم به لطف غیبت امید وحدت خراسان بوده است.

WhatsApp Image 2022-09-06 at 10.19.30

درسوی مقابل اما استقلال ملاثانی قرار دارد، تیمی قابل احترام که در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشته  و با کسب چهار امتیاز در رده سوم جدول ایستاده . آنها به همراه ابراهیم اشکش مربی پرشور و حال خود به دنبال ماجراجویی جدیدی هستند و شاید این ماجراجویی از همین بازی آغاز شود

شاگردان اشکش از دو بازی گذشته خود دارای 4 امتیاز بوده و در رده سوم جدول قرار دارد.

 

شمس آذر قزوین -پارس جنوبی جم؛ جدال مدعیان صعود در قزوین

شمس آذر با حضور سعید دقیقی بر روی نیمکت، پس از دو پیروزی پیاپی حالا با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و نشان داده تیمی متفاوت نسبت به فصل گذشته است و این دیدار می‌تواند عیار آنها را بیشتر نمایان نماید.

 

WhatsApp Image 2022-09-06 at 10.19.30(1)

 

اما در آن سوی میدان پارس جنوبی جم قرار دارد، تیمی که از دو بازی گذشته خود دارای ۴ امتیاز بوده و در رده پنجم جدول ایستاده است و در صورت کسب پیروزی در این بازی مهم چندین پله در جدول صعود خواهد داشت و در خوشبینانه‌ترین حالت به صدر جدول نیز می تواند برسد.

شمس آذر و پارس جنوبی هر دو از مدعیان اصلی صعود هستند و همین موضوع حساسیت این بازی را بیش از گذشته خواهد کرد.

این دیدار فردا ساعت ۱۹ در ورزشگاه سردار آزداگان قزوین برگزار می شود.

 

WhatsApp Image 2022-09-06 at 10.19.29

استقلال خوزستان-فجرسپاسی شیراز؛ مصاف کهکشانی ها با سربازان لیگ یک

استقلال خوزستان تیم کهکشانی این فصل رقابت‌های لیگ یک با هدایت سیروس پورموسوی تا به اینجا عملکرد ضعیفی داشته و پس از کسب ۲ تساوی پیاپی و قرار گرفتن در رده نهم جدول، حالا در خانه باید به مصاف فجر سپاسی برود، تیمی که مهدی رجب زده را بر روی نیمکت خود دارد و وضعیتی مشابه با استقلال داشته و با کسب 2 امتیاز  و به دلیل تفاضل گل در رده دوازدهم جدول ایستاده است .

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد نوین اهواز برگزار می شود.

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و خلیج فارس ماهشهر در روز پنجشنبه 17 شهریورماه در استادیوم تختی آبادان برگزار می شود
 

جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور تا پایان هفته دوم

جدول لیگ یک هفته دوم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399n9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از جدال جذاب پارس جنوبی و مس شهر بابک تا دربی گرم خوزستان
اختصاصی/هفته دوم لیگ یک:

مصاف جذاب مربیان لب خط تا رونمایی از تیم های جدید
اختصاصی/روز دوم هفته نخست لیگ یک؛