تاریخ انتشار: 1402/01/02 14:32
کد خبر: 8846

حسینی نسب: ۷ فینال پیش رو داریم/ خنده‌ دار است که گفتند مدیریت باشگاه دوست ندارد سایپا بالا بیاید

تیم سایپا با شکست دادن شمس آذر قزوین تنور بالای جدول را گرم نگه داشت تا رقابت همچنان ادامه داشته‌ باشد.
حسینی نسب: ۷ فینال پیش رو داریم/ خنده‌ دار است که گفتند مدیریت باشگاه دوست ندارد سایپا بالا بیاید

باشگاه سایپا پس از کنار گذاشتن محمود فکری از سرمربیگری، مهدی حسینی نسب را جانشین او کرد تا با مربی جدید لیگ را ادامه دهد. حسینی نسب با اینکه کارش را با شکست تلخ آغاز کرد اما در بازی دوم، صدرنشین لیگ را از پیش رو برداشت تا مشخص شود باخت مقابل ون پارس اتفاقی بوده است. در خصوص شرایط تیم گفت و گوی فرتاک ورزشی را با سید مهدی حسینی نسب بخوانید که او اعتقاد دارد اگر نیم فصل به سایپا می آمد کارش راحت تر بود تا در کوران مسابقات.

فرتاک ورزشی: در خصوص پیروزی شیرین تیم تان مقابل تیم مدعی صدر جدولی صحبت می کنید؟

تیم ما با یک تاکتیک و سیستم جدید مقابل تیم شمس آذر قزوین به میدان رفت که حتی زودتر از گل حریف می توانست به گل دست پیدا کند. در یک صحنه مهاجم جوان ما نتوانست موقعیت را تبدیل به گل کند و بعد از این شمس آذربه گل رسید. ما همه فضاها را برای حریف را  بسته بودیم و دیدید که آنها از روی کاشته به گل رسیدند. کاشته استثنایی که چند سال یک بار رخ اتفاق می افتد. در ادامه ما نیمه دوم توسط بازیکن با تجربه‌ مان آقای شوشتری به گل رسیدیم  و گل بعدی را هم از روی ارسال از کنار و ضربه سر بسیار زیبا به گل رسیدیم.

فرتاک ورزشی: برگشت به بازی آن هم مقابل‌ تیم بالای‌ جدولی پس از باخت سنگین هفته قبل کار راحتی بود؟

قطعا کار راحتی نبود، البته ما در بازی قبلی که چهار گل دریافت کردیم زمانی کافی نداشتیم و تنها دو روز بود که تیم را برعهده گرفته بودیم و به دلیل اتفاقات رخ داده تمرکز لازم را هم نداشتیم هر چند در این بازی نیز اگر به گل اول دست پیدا می کردیم بازی چهار بر صفر نمی شد و می توانستیم با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم. با این حال ما بعد این مسابقه کاری کردیم که بازیکنان متوجه شوند که بحث اینکه مدیریت دوست ندارد تیم نتیجه نگیرد و صعود کند روحی و روانی آماده شان کردیم  تا متوجه شوند اصلا این بحث‌ها نیست و مدیریت تمام توانش را به کار می گیرد تا تیم نتایج لازم را کسب کند. در گذشته گفته بودند که مدیریت باشگاه پول نمی دهد و به دنبال چیز دیگری است مشخص شد و بازیکنان هم متوجه شدند اینطور نیست و فراموش نکنید همین تیم بازی رفت را با چهار گل به حریف واگذار کرده بود در بازی برگشت هم آمده بودند سایپا را ببرند و جشن بگیرند.

فرتاک ورزشی: الان شرایط جدول طوری است تقریبا یک تیم خودش را جدا کرده و چند تیم دیگر به دنبال‌ دومین تیم صعود کننده هستند. شما چند تیم مدعی را چطور می بینید؟

دقیقا چند تیم مدعی هستند ولی من هنوز هم اعتقاد دارم کار شمس آذر قزوین تمام نشده و کار راحتی برای صعود ندارد که سرمربی این تیم هم یک مقدار کم تجربگی کرد و صعود تیمش را تبریک گفت. با این حال امیدوارم آخر فصل حق به حقدار برسد و هر تیمی که حقش است به لیگ برتر صعود کند. کار برای همه تیم های مدعی سخت است به این دلیل که امتیازات بسیار نزدیک است.

فرتاک ورزشی: فکر نمی کنید اگر زودتر به سایپا می آمدید کارتان راحت تر نبود؟

به هر حال اگر زود تر می آمدم هم فرصت لازم را برای آماده سازی تیم داشتم و هم می توانستم نفرات مورد نظرم را جذب کنم و نقاط ضعف تیم را تقویت کنم. گرچه‌ موجودی تیم همین است و ما هم تلاش می کنیم که به هدف مان برسیم. سایپا مدیریت خوبی دارد که تلاش می کند تیم را به جایگاه اصلی اش برساند و ما هم تمام توانمان را می گذاریم تیم را به آنچه که استحقاقش است برسانیم. چشم و امید کارکنان زحمتکش به بازیکنان و کادر فنی دوخته شده که تیم به لیگ برتر صعود کند. ما هم باید با قدرت پیش برویم و به هدف خودمان برسیم.

فرتاک ورزشی: در بازی با شمس آذر مصدومان زیادی هم‌ داشتید آیا به بازی بعدی می رسند؟

بله ما چند مصدوم از جمله حسن نجفی، محکم کار، حمید کاظمی، جواد مولایی و چند نفر دیگر را نداشتیم  که بدون آنها توانستیم تیم صدرنشین را ببریم و در کورس باشیم. باید ببینیم شرایط بازیکنان چطور پیش می رود و چه روزی می توانند با آمادگی به تیم اضافه شوند.

فرتاک ورزشی: تعطیلات به ضرر تیم نشد؟

به هر حال این تعطیلات برای همه تیم ها است که فرصتی به دست آمده هم خوب تمرین کنیم و هم بازیکنان را همدل تر کنیم تا آماده مسابقات شوند.

فرتاک ورزشی: هفت بازی باقی مانده را چطور می بینید؟

ما بازی به بازی جلو می رویم و به دنبال هدفی که داریم تلاش می کنیم. فعلا تمرکزمان روی بازی با چادر ملو است و بعد بازی های دیگر.

فرتاک ورزشی: شما مربی با سابقه ای‌ هستید ولی کمتر پیش آمده نفر اول کار کنید چرا مستقل کار نمی کنید؟

باید شراط پیش بیاید تا مستقل کار کنی. من هر وقت شرایط خوب بوده مستقل کار کردم و الان هم به دنبال‌ این هستم که سایپا را به جایگاه واقعی اش برسانم. سایپا مدیریت بسیار خوبی دارد که هم بازیکنان و هم کادر فنی باید از این مدیریت نهایت استفاده را کنیم و نتیجه بگیریم.

گفت و گو: علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9vb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از سایپا مدل حسینی نسب در دیدار حیثیتی/ ون پارس تنها به پیروزی می اندیشید
ون پارس اصفهان- سایپا تهران؛