تاریخ انتشار: 1395/10/18 21:56
در مصاحبه با وبسایت بارسلونا
کد خبر: 237411

اومتیتی: چگونه به بارسلونا پیوستم؟

ستاره فرانسوی بارسلونا بازی در این تیم را افتخار بزرگی برای خود می داند. او از بارسلونا به عنوان بهترین مکان برای پیشرفت بازیکنان با استعداد یاد کرد و از نقش مادرش برای پیوستن به آبی اناری ها سخن به میان آورد.

ساموئل اومتیتی در تابستان سال گذشته راهی بارسلونا شد. او بعد از درخشش در لیون توجه سران آبی‌ اناری‌ها را به خود جلب کرد و در نهایت هم پیراهن تیم بزرگ و پر طرفدار بارسلونا را بر تن کرد.

اومتیتی: چگونه به بارسلونا پیوستم؟

این بازیکن جوان عملکرد خوبی در بارسلونا داشته و از او به عنوان جایگزین خوبی برای اریک آبیدال یاد می شود. او از این که در بارسلونا بازی می‌کند خوشحال است و از این تیم اسپانیایی به عنوان بهترین مکان برای پیشرفت بازیکنان جوان و با استعداد یاد کرد.

او گفت‌:« بارسلونا بدون شک بهترین و لذت بخش ترین باشگاه برای بازیکنان جوان و بااستعداد است. این تیم با تمام اهداف و بلند پروازی‌های من سازگار و نزدیک است. در این جا همه به دنبال پیروزی و کسب جام هستند. به سرعت با شرایط موجود در بارسلونا سازگار شدم. همه چیز اینجا استثنایی است و به خوبی پیش می رود.

بر این باور هستم که داستان من با بارسلونا به تازگی شروع شده و مدت ها ادامه خواهد یافت. برای بازی کردن در تیم بزرگ بارسلونا باید نهایت تلاش خود را به کار گیرم. بازی کردن در نوکمپ برای نخستین بار از بهترین خاطرات دوران زندگی من به شمار می آید. برای رسیدن به این لحظه زیاد صبر کردم. با توصیه و علاقه زیاد مادرم راهی بارسلونا شدم اما قبل از این انتقال، آزمون های بزرگ را پشت سر گذاشتم و خود را به شایستگی پوشیدن پیراهن بارسلونا رساندم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9wwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا آبی اناری به لالیگا برمی گردند یا قوهای سپید به پروازشان همچنان ادامه می دهند؟
پیش بازی بارسلونا و رئال مادرید.بازی ۶ امتیازی زیدان -انریکه؛