تاریخ انتشار: 1395/11/15 12:59
مهاجم بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 231689

ابراهیم صالحی: از انتخاب بادران به هیچ وجه پشیمان نیستم

مهاجم بادران تهران از حضور در این تیم ابراز رضایت مندی کرد.
ابراهیم صالحی: از انتخاب بادران به هیچ وجه پشیمان نیستم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال بادران در نیم فصل دوم و با حضور محمد ربیعی خرید های خوبی را برای تقویت تیم فوتبال بادران داشت ، یکی از این خرید ها که بازی های خوب و مفیدی را برای بادران انجام داده است ابراهیم صالحی مهاجم بوشهری است ، ماحصل گفتگو با صالحی را در ذیل می خوانید در زیر می خوانیم :

 

بیوگرافی

ابراهیم صالحی هستم متولد اول اسفند ماه 1369  

 

رزومه

شروع فوتبال حرفه ای از بوشهر بود ، سال 1388 ایرانجوان  ، 90-89 پلی آف بودم با ایرانجوان ، سال بعد به مقام چهارم رسیدم همرا با ایرانجوان ، 1393 استقلال خوزستان  ، بعد از استقلال خوزستان برای خدمت سربازی راهی فجر شیراز شدم و بعد از فجر هم با  بادران قرارداد بستم .

 بادران

خیلی خوشحالم به بادران پیوستم  ، تیمی که از لحاظ مدیریتی و فوتبالی منظم است و نظم و حرفه ای بودن حرف اول را در باشگاه می زند .

اصلا" از انتخاب بادران پشیمان نیستم ، همه ارکان باشگاه اعم از مالکیت ، مدیریت  ، کادراداری ،  کادر فنی  و بازیکن همگی وظایف خودشان را به نحو احسنت انجام میدهند تا به موفقیت برسیم .

 

وضعیت تیم

وضعیت تیم خیلی خوب است ، بازیکنان باتجربه و جوان کنار هم تمرین می کنند و همه هم دل و منسجم در خدمت تیم هستیم  ، و کادر فنی خیلی خوبی هم داریم که ان شالله بادرایت کادر فنی و کمک خدا و تلاش بازیکنان به لیگ برتر صعود می کنیم.

 

وضعیت خود ابراهیم صالحی

خدا را شکر بدنم کم کم داره به آمادگی خوبی میرسد ،  هماهنگی خوبی بین بازیکنان جدید و قدیمی به وجودآمده  و انشالله روز به روز هم هماهنگی و آمادگی بهتری پیدا میکنم.

 

بازی با راه آهن

بازی خیلی سختی بود ، راه آهن خیلی خوب بازی کرد ، راه آهنی ها برای کسب حداقل امتیاز به مصاف ما آمده بودند که موفق شدند یک امتیاز رو بدست بیارند ، ما تو این بازی خیلی بدشانس هم بودیم و ضربات ما به تیرک می خورد و حتی از روی خط دروازه بیرون کشیدند توپ ها را ، انشالله با برد این هفته تو خونه مس این مساوی را جبران می کنیم .

 

بازی با مس

بازی با مس خیلی سخت است هم اینکه مس این هفته ها نتایج خوبی را بدست آورده و هم اینکه مربی خوبی روی نیمکت دارند ، اما ما هم بادرانیم و برای برد به کرمان می رویم ، از لحاظ آمادگی کاملا" آماده این بازی هستیم و انشالله برای کسب برد و سه امتیاز به کرمان می رویم تا به بالای جدول نزدیک تر شویم .

نتبجه فوتبال قابل پیش بینی نیست اما ما برای برد به زمین بازی میرویم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qry9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوسف زاده: آرامش مجموعه عامل موفقیت اکنون ملوان است
کاپیتان ملوان مطرح کرد؛