تاریخ انتشار: 1395/11/17 19:42
هفته بیست و سوم لیگ یک؛
کد خبر: 231189

پیش بازی اکسین-ملوان؛ یحیی محکوم به پیروزی، مایلی درپی حفظ صدر

هفته بیستم و سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم های فوتبال اکسین البرز و ملوان بندرانزلی پیگیری خواهد شد .
پیش بازی اکسین-ملوان؛ یحیی محکوم به پیروزی، مایلی درپی حفظ صدر

به گزارش فرتاک ورزشی، آخرین تقابل دو تیم به هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول باز می گردد که ملوان در آن دیدار خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 حریف خود را شکست دهد.

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب 41 امتیاز از 22 بازی در رده نخست جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر 3 امتیاز این دیدار می تواند همچنان صدر نشین باقی بماند و تیم اکسین البرز نیز با کسب 32 امتیاز از 22 بازی در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است .

3 دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر1 پیروزی و 2 تساوی  ، 2 گل زده و 1 گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب 5 امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم اکسین البرز در سه دیدار اخیر 1 پیروزی و 2 تساوی  ثبت شده است، نکته جالب اما بسته ماندن دروازه این تیم در 3 بازی اخیر است و این تیم در سه بازی گذشته نیز موفق به زدن 2 گل شده و حاصل این نتایج کسب 5 امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است .

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده پیمان فرخی مهر می باشد و در این دیدار رحیم حاجی پور، حسین سلیمانی و مصطفی بینش ایشان را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

ناظر این دیدار نیز امیر بهرام نقوی خواهد بود.

پیش بینی :

ملوان که در هفته گذشته و در خانه 2 امتیاز ارزشمند بازی خانگی در مقابل ایرانجوان بوشهر را از دست داد در صورت کسب هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه می توانند جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند و در صورت عدم نتیجه گیری تیم های مدعی می تواند فاصله امتیازی خود را با حریفان افزایش دهد ، اما در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه ملوان می تواند تا رده چهارم جدول رده بندی سقوط کند .

در طرف مقابل اکسین البرز قرار داد که در هفته های اخیر یحیی گل محمدی را روی نمیکت خود می بیند این تیم می تواند با کسب هر 3 امتیاز این دیدار خانگی، 35 امتیازی شده و خود را به جمع مدعیان امیدوار صعود به لیگ برتر بازگرداند و امیدوار به دیدار های آینده و عدم نتیجه گیری رقیبان خود در لیگ باشد ، اما در صورت شکست در این دیدار احتمال سقوط دو پله ای  برای این تیم وجود خواهد داشت و وضعیت نیمکت این تیم برای یحیحی گل محمدی که در هفته های اخیر با برخی از مدیران باشگاه به مشکل برخورده است لرزان تر از قبل خواهد شد.

نیم نگاه :

قوهای سپید در سه هفته پیش رو دیدارهای سختی در لیگ دسته اول برگزار خواهند کرد که اگر در این دیدارها موفق شوند حداقل امتیازات را کسب کنند تا حدود زیادی راه صعود به لیگ برتر را برای خود هموار کرده اند، کافی است که ملوان در نبردهای 6 امتیازی ( تنها بازنده نباشد ) همین کفایت می کند تا این تیم به با توجه به دیدارهای آینده خود بتواند با کسب امتیازات خوب به عنوان تیم اول راهی لیگ برتر فوتبال ایران شود.

دیدار اکسین البرز و ملوان بندرانزلی راس ساعت 14:00 روز سه شنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

دمای هوای شهر کرج در هنگام برگزاری این دیدار 17درجه و میزان رطوبت 36درصد است.

این دیدار به صورت زنده از شبکه البرز پخش تلویزیونی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrjq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان-ایرانجوان؛ ایرانجوان مقابل ملوان چوبله می شود؟