تاریخ انتشار: 1395/11/27 00:47
کد خبر: 229114

میر بزرگی دیگر عصای دست اکسین نیست/ عامل اصلی گل نزدن امیر چه می باشد؟

امیر میربزرگی که روزی لرزه بر اندام تمامی مدافعان لیگ یک انداخته بود، چند هفته ای است که زهرش گرفته شده و مدافعان ترسی از او ندارند..
میر بزرگی دیگر عصای دست اکسین نیست/ عامل اصلی گل نزدن امیر چه می باشد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، اکسین البرز که این روزها سکان هدایت خود را بدستان یحیی گل محمدی سپرده است، سخت بدنبال پیدا نمودن راهی برای حضور در جمع مدعیان و در نهایت صعود به لیگ برترمی باشد و در این راستا یحیی از تمامی ابزارهای خود استفاده خواهد کرد تا به نتیجه ذلخواه برسد.

یکی از بهترین ابزارهای اکسین البرز در هفته های اول لیگ دسته اول فصل جاری که شرایط را برای حضور در صدر جدول برای این تیم فراهم نموده بود، گل زنی های امیر میربزرگی  مهاجم فرصت طلب این تیم بود که در زمان حضور فیروز کریمی بارها برای این تیم گلزنی کرد و در بسیاری از بازی ها، مشکل گشای تیمش بود، اما این روزها این بازیکن از روزهای اوج خود فاصله گرفته و در امر گلزنی ناکام بوده است.

البته ذکر این نکته ضروریست که یکی از دلایل به ثمر رساندن گل توسط میر بزرگی،  حضور بازیکنی هم چون اسماعیل فرهادی بوده که مکمل فوق العاده ای برای این بازیکن بود و چندین پاس گل را به او داد تا او در هفته های اول لیگ یک در صدر گلزنان قرار بگیرد، اما مصدومیت فرهادی منجر به خروج این بازیکن از بازی ها تا پایان فصل شد تا  بازیکن فرصت طلبی هم چون میر بزرگی نتواند کارایی لازم را در ادامه داشته باشد.

یکی دیگر از دلایلی که این بازیکن نتوانسته در چند هفته اخیر به امر گلزنی  ادامه دهد، تغییر پست میربزرگی می باشد که یحیی گل محمدی معتقد است این بازیکن در پست پلی میکر بهتر کاربرد دارد و ایمان موسوی را در نوک استفاده می کند و از میربزرگی انتظار پاس گل دادن دارد.

دلایل گفته شده را می توان از مهم ترین عوامل گل نزدن این بازیکن در چند هفته اخیر دانست که باید یحیی گل محمدی مربی کار بلد  اکسین البرز چاره ای برای رفع آن بیندیشد چرا که این روزها بیشتر از هر زمان دیکری اکسین نیاز به یک گل زدن تمام عیار دارد که شاید عصای دست یحیی برای صعود به لیگ برتر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nznok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط دفاعی که با آمدن یحیی متحول شد