تاریخ انتشار: 1395/11/30 22:26
اختصاصی؛
کد خبر: 228212

علی قیچی‌وند؛ از رستگاری در لیگ سه تا پیشنهادات تیم های لیگ دویی

علی قیچی وند یکی از مربیان جوان و آینده داری است که در فوتبال کشور خدمات زیادی را انجام داده است.
علی قیچی‌وند؛ از رستگاری در لیگ سه تا پیشنهادات تیم های لیگ دویی

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی اسبق تیم های فرید کرج، و تیمهای  مختلف پایه ها و بزرگسالان تهران و کرج که فصل گذشته در فرید کرج فوق العاده کار کرد و با میانگین سنی 24 سال در تیم خود توانست در لیگ سه تیم فرید کرج را به عنوان مدعی در گروهش مطرح کند، جوانان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرد.

به راستی جایگاه مربیان خوب و کار بلد کشورمان کجاست آیا مربیان مانند علی قیچی وند که در هر تیمی که حضور داشتهاند تاثیرات مثبت‌شان را به هیچ عنوان نمیشود پوشاند را، باید با یک عده مربیان که فعلا در آزمایش و خطا هستند جایگزین کرد.

علی قیچی وند از محدود مربیان در سطح کشورمان بوده که در‌ این جوانی از قدرت فنی و دانش بالایی برخوردار است و از اصول خواست و افکار ناب خود پیروی می‌کند. بارها و بارها قیچی وند را در کنار تیمهای دیده ایم و شنیده های از ایشان داشته ایم که یکی از مربیان بوده که تیم های او فوتبال ناب و خواست خودش را بازی میکردند و بدون هیچ اغراقی در تیمهای او هیچ گونه جای پارتی بازی دلالها و‌ پولهای هنگفت  نبوده و نیست ‌اما متاسفانه در فوتبال کشورمان جایگاه همچین مربیانی از بین می‌رود و ‌به راستی چرا!!!

فوتبال ما به حضور مربیان مانند قیچی وند نیاز دارد. قیچی وند در سوابق خود نشان داده که بلافاصله بهمحض اینکه دیگر عوامل باشگاه با اصوال و افکار او همسو نشده اند سریعا قطع ارتباط با تیم را در دستور کار خود قرار داده است. این امر یک چرای بزرگ دارد، از فوتبالی‌ها مگر غیر از این است که صفر تا صد تیم را سرمربی تیم تعیین می‌کند و بقیه کمک دست او برای پیش بردن اهداف و افکارش هستند و او هم تاثیرات مثبتش را در هر تیمی بوده گذاشته و رفته و جدایی های او دال بر ناکار آمدی مدیران و کنارهای تیم میدهد که با او همسو نشده اند. حال وی از چند تیم لیگ دویی برای هدایت در مرحله دوم این رقابت ها پیشنهاد دریافت کرده است و باید دید روی نیمکت کدام تیم خواهد نشست.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lk6re

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین خط حمله لیگ یک چه تیمی است؟
اختصاصی/

بیک زاویه به بازی با آلومینیوم اراک می رسد
اختصاصی| کاپیتان وحدت یزد به میادین بازگشت؛