تاریخ انتشار: 1396/02/05 19:10
اختصاصی| شهرداری همدان مثل همیشه در سمنان باخت؛
کد خبر: 214852

باخت صدرنشین در سمنان/ هفی‌ها به صعود امیدوار شدند

تیم فوتبال هف سمنان در چهارچوب هفته هفتم لیگ دو در ورزشگاه ولایت سمنان میزبان شهرداری همدان بود.
باخت صدرنشین در سمنان/ هفی‌ها به صعود امیدوار شدند

به گزارش فرتاک ورزشی، این دیدار که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود، خیلی زیبا و هجومی توسط هر دو تیم آغاز شد و نماینده استان سمنان این فرصت را داشت که در 10 دقیقه اول، گل برتری را بزند اما ضربه بازیکن این تیم به تیرک دروازه اثابت کرد.

در ادامه نیز همدانی ها روی چند ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شدند اما نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند و این مسلم محمدنژاد، بازیکن هف سمنان بود که در کش و قوس محوطه جریمه، توانست گل اول بازی را به سود نماینده سمنان به ثمر برساند و دو تیم با این نتیجه وارد رختکن شوند.

نیمه دوم این بازی نیز مانند نیمه اول زیبا دنبال شد. محمدجواد محمدی از تیم هف، موفق شد گل دوم را در دقیقه 50 بزند اما داور گل وی را آفساید اعلام کرد. درحالی که هفی ها کاملا بر بازی احاطه داشتند، علی گودرزی مدافع این تیم مصدوم شد و جایش را به میثم عبدالله بخش داد.

درحالی که در دقایق پایانی این بازی باد و طوفان شدیدی در ورزشگاه حکم فرما بود، در دقیقه 91 و روی پاس زیبای داوود شاهواروقی، محمدجواد محمدی از تیم هف توانست تیر خلاص و گل دوم سمنانی ها را وارد دروازه شهرداری همدان کند تا سه امتیاز این بازی در سمنان بماند.

شهرداری همدان بااین باخت با همان 10 امتیاز به رده سوم جدول سقوط کرد و سمنانی ها نیز با دو اختلاف امتیاز کمتر نسبت به تیم اول، در جایگاه ششم جدول جای گرفتند.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می باشد:

هف سمنان: مهدی کاظمی - علی اکبر رضایی - مهران مرادعلی - علی گودرزی - وحید امانی - سیدامین هاشمی - محمدجواد محمدی - سعید حیدری - وحید سروری - مسلم محمدنژاد - پیمان پورصادقی

سرمربی: قاسم سیانکی

شهرداری همدان: داوود اژدری - حمید پروا - مجید شعبانی - علیرضا شاهسوند - حامد بختیاری - کاظم صالحی - امیرحسین پورقاسمی - مهدی عسگری - پارسا قلی پور - علی صابری - مصطفی قیصری

سرمربی: هادی گل محمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395rw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسماعیل هلالی: باخت مقابل شهرداری همدان را فراموش کرده ایم و به دنبال سه امتیاز مسابقه هستیم