تاریخ انتشار: 1396/02/10 22:50
اختصاصی| تلاش میکنیم در آخرین بازی خانگی آبرومندانه بازی کنیم؛
کد خبر: 213795

فکری: خودشان می‌دانند اهل تبانی نیستم و سمت من نمی‌آیند

نفت مسجدسلیمان در دیداری حساس، فردا میزبان ملوان است.
فکری: خودشان می‌دانند اهل تبانی نیستم و سمت من نمی‌آیند

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان مدعی شد کسی برای روز آخر لیگ یک که سرنوشت صعود و سقوط تیم‌ها به یکدیگر گره خورده با او و بازیکنانش تماس نگرفته چون می‌دانند او اهل تبانی و زدوبند نیست و به همین دلیل سراغ او نمی‌آیند ضمن اینکه شرایط تیم خودش هم به شکلی است که بقای آنها در لیگ یک هنوز قطعی نیست و تلاش می‌کنند تا مقابل ملوان مدعی نتیجه بگیرند و در لیگ یک باقی بمانند و منتظر نتایج تیم‌های دیگر نمانند.

 

بازی بسیار حساسی مقابل ملوان دارید. در مورد این دیدار صحبت می‌کنید؟

به هر حال آخرین بازی لیگ امسال است و این دیدار هم برای ما و هم برای ملوان مهم است. ملوان اگر ببرد احتمال صعودش به لیگ برتر هست و ما هم برای بقا نباید ببازیم و اگر هم می‌بازیم بد نبازیم و چون اگر با اختلاف چهار، پنج گل ببازیم احتمال سقوط‌مان به لیگ پایین‌تر هست. این آخرین بازی لیگ است و نفت مسجدسلیمان امسال کلا شرایط خوبی نداشت به همین دلیل می‌خواهیم در خانه خودمان بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم تا امتیاز بگیریم و به دست خودمان در لیگ یک بمانیم و نگاه‌مان به بازی‌ تیم‌های دیگر نباشد که آنها چه کار می‌کنند. از طرفی ملوان و دو تیم دیگر شانس صعود به لیگ برتر دارند و سعی می‌کنیم فرپلی رعایت شود تا هر کسی که حقش بود به لیگ برتر صعود کند ضمن اینکه ما هم دوست داریم ماندنی باشیم. ان‌شاءا... بازی پاک و سالمی برگزار شود و اول خودمان ماندنی شویم و بعد هم هر تیمی صعود کرد مبارکش باشد.

 

رویارویی با محمد مایلی‌کهن چقدر برای شما جذاب است؟

من با نساجی در نیم‌فصل اول با ملوان بازی کردم و بازی بسیار خوبی در انزلی برگزار شد. البته آن بازی را ما باختیم اما بازی خوب و قشنگی بود و خدا را شکر احترام‌ها بین کادرفنی و بازیکنان دو تیم رعایت شد و مشکلی پیش نیامد. در آن بازی ما باختیم اما داوری هیچ مشکلی نداشت و کلا راضی بودیم.

 

روزهای آخر به خصوص در لیگ یک حرف و حدیث‌ها زیاد است. کسی برای این بازی با شما تماس نگرفته؟

نه. خدا را شکر کسی با ما تماس نگرفته، خودمان نیاز به امتیاز داریم چرا که ماندن ما در لیگ یک قطعی نیست و اگر بد ببازیم یعنی با چهار، پنج گل اختلاف ببازیم ماندنی نیستیم. ما اگر در این بازی بازنده هم هستیم باید با کمترین گل خورده ببازیم. شرایط خودمان حساس است و تلاش ما این است که اگر می‌بازیم با کمترین گل ببازیم یا امتیاز بگیریم که ماندنی شویم.

 

در فوتبال ما در روز آخر لیگ همیشه حرف و حدیث و شایعه بوده، فکر می‌کنید روز آخر شاهد فوتبال پاک باشیم؟

متاسفانه در فوتبال ما اتفاقات این‌چنینی افتاده و خواهد افتاد و هرچه نظارت‌ها دقیق‌تر باشد و سخت‌گیری‌ها بیشتر شود این اتفاقات بد کمتر می‌شود. این اتفاقات در فوتبال ما افتاده و می‌افتد چون شرایط فوتبال ما به گونه‌ای است که زمینه یکسری اتفاقات بد در آن وجود دارد. باید نظارت و سخت‌گیری‌ها بیشتر شود و هر تیمی که حقش است در لیگ بماند یا صعود کند.

 

در این زمینه کسی با بازیکنان شما هم تماس نگرفته است؟

نه، فعلا با بچه‌های ما کسی تماس نگرفته چون به بچه‌های ما کسی چیزی نگفته است. همه می‌دانند من اهل این حرف‌ها نیستم و کسی سمت ما نمی‌آید و بعید است که کسی سراغ ما بیاید. حتی اگر تیمم جایگاه مطمئنی داشت هم تلاش خودم را می‌کردم تا حق کسی ضایع نشود. به هر حال تیم‌ها یک سال زحمت کشیده‌اند و هر کسی حقش است باید بماند یا صعود کند. به بچه‌های تیم گفتم ما نباید باعث ضایع شدن حق کسی شویم. اگر حق ملوان است که صعود کند بیاید ما را ببرد و صعود کند. در کل ما که به امتیاز این بازی نیاز داریم و امتیاز بازی برای ما مهم است تا با دست خودمان در لیگ یک بمانیم و منتظر نتایج دیگر نباشیم.

خبرنگار: "محمد مکوندی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zazob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلالی: داور مثل برگ خزان ما را از زمین اخراج می‌کرد
سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛

فکری: از بازیکنانم راضی نیستم/ مستحق باخت بودیم
اختصاصی| سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛