تاریخ انتشار: 1396/02/15 11:03
اختصاصی| معادلات جذب سلیمانی سخت‌تر شد؛
کد خبر: 212789

کار سخت خونه به خونه برای جذب فوق ستاره

خونه به خونه که فصل گذشته هنوز لیگ تمام نشده به دنبال جذب بازیکن اسم و رسم دار بود، خیری از این بازیکنان ندید و امسال قصد دارد تیم جوانی را روانه مسابقات کند.
کار سخت خونه به خونه برای جذب فوق ستاره

به گزارش فرتاک ورزشی، باشگاه خونه به خونه با قراردادن سیاست جذب بازیکنان جوان و بااستعداد، قصد دارد فصل آینده را با نادر دست نشان، روبه جوانگرایی بیاورد و باتیمی متحول شده، اما در عین حال مدعی، راهی کوران داغ لیگ یک شود.

ازجمله بازیکنانی که حضورش در خونه به خونه بیش از 90% است، حامد سلیمانی است. بازیکنانی بومی و بابلی تیم شهرداری ماهشهر که این روزها در تیمش در لیگ دو آقایی می‌کند و یک تنه تیمش را به لیگ یک نزدیک کرده است.

سلیمانی که مورد علاقه دست نشان قرار گرفته است، در لیگ دو امسال 9 گل و 10 پاس گل را به نام خود ثبت کرد که برای یک هافبک، آماری خیره کننده می‌باشد. او درحالی این آمار را کسب کرده که چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و اگر مصدوم نمی‌شد، الان یکی از آقای گل‌های لیگ دو معرفی شده بود.

او با تیمش اکنون صدرجدول لیگ دو قرار دارد و با امتیاز گرفتن در بازی بعدی، آنها به لیگ یک صعود می‌کنند و سلیمانی و یارانش، فصل بعد در لیگ یک خواهند بود. صعودی که شاید برای دست نشان گران تمام شود و مسئولین ماهشهری را مجاب کند تا برای حفظ سلیمانی، رقمی بیشتر از خونه به خونه را به وی پیشنهاد دهند.

کار سخت خونه به خونه برای جذب سلیمانی اکنون سخت‌تر شد و باید منتظر روزهای آینده باشیم و ببینیم که خونه به خونه، چگونه بهترین هافبک لیگ دو را جذب خواهد کرد. با پول‌ بیشتر، یا عِرق سلیمانی به بازی در شهرش!

خبرنگار: "آرین قلی نیا"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzpo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعم صدرنشینی باهافبک مدنظر خونه به خونه
اختصاصی| حامد رفت و برگشت؛

مدافع باهوش خونه به خونه در این تیم می‌ماند؟
اختصاصی| رامتین در سالی پر فراز و نشیب؛

بمب نقل و انتقالات در دو راهی لیگ یک و لیگ برتر
اختصاصی| خیره کننده همچون روح الله؛