تاریخ انتشار: 1396/04/01 13:45
به دلیل مصاحبه عضو هیات مدیره؛
کد خبر: 201754

عذرخواهی مدیرعامل گل گهر سیرجان از مجموعه مس کرمان

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان پس از تنش های به وجود آمده بین این باشگاه با باشگاه مس کرمان به صورت رسمی از باشگاه کرمانی عذرخواهی کرد.
عذرخواهی مدیرعامل گل گهر سیرجان از مجموعه مس کرمان

 چند روز قبل، مصاحبه یکی از اعضا هیات مدیره باشگاه گل گهر سیرجان در ارتباط با باشگاه مس کرمان و نفرات جدا شده از این تیم، واکنش تند هوادارن باشگاه مس و البته سایت این باشگاه پر طرفدار کرمانی را به همراه داشت و در آستانه فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور موجبات تیرگی روابط این دو باشگاه مطرح کرمانی را فراهم آورد. 

در همین راستا و پس از این اتفاقات محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان با بیان اینکه همه این اتفاقات یک سوتفاهم بوده است افزود: بزرگی باشگاه مس کرمان بر کسی پوشیده نیست و تمامی باشگاههای ورزشی استان برای موفقیت استان تلاش می کنند و در این راستا اگر دلگیری و کدورتی پیش آمده است بنده از تمامی مجموعه بزرگ مس کرمان عذرخواهی می کنم.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه اخلاق همیشه در سر لوحه باشگاه بزرگ گل گهر سیرجان قرار داشته است افزود: رفاقت و رقابت همیشه بین تیم های استان وجود داشته است و بدون شک موفقیت هر یک از باشگاههای مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان، موفقیت ورزش استان را به همراه خواهد داشت.

جواهری تصریح کرد: روابط ما با باشگاههای مس همیشه دوستانه بوده است و اینگونه سوتفاهم ها تاثیری در روابط خوب گذشته ما نخواهد گذشت. وی خاطرنشان کرد به زودی نشستی سه جانبه با حضور مقامات باشگاههای مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان برگزار خواهیم کرد و در این نشست به دنبال تعامل و همکاری بیشتر بین سه باشگاه برای موفقیت هر چه بیشتر ورزش استان پهناور کرمان خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvv59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده عدم توافق آرمان شهدادنژاد با مس کرمان و عقد قرارداد با گل گهر!
باشگاه مس کرمان مدعی شد؛

مدیرعامل گل گهر سیرجان بیانیه صادر کرد
اختصاصی| پس از باخت مقابل پارس جنوبی؛

خط دفاعی گل گهر قائمشهری شد!
با ورود احمدی به سیرجان؛