تاریخ انتشار: 1396/07/18 11:08
کد خبر: 178953

پیش بازی دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول

هفته هشتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری 9 دیدار پیگیری می شود.
پیش بازی دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول

هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور(جام آزادگان) امروز با برگزاری 9 دیدار پیگیری می شود و تیم های بالانشین برای حفظ جایگاه شان در جدول مقابل حریفان صف آرایی می کنند. تیم های قعرنشین نیز برای فرار از منطقه خطر به دنبال پیروزی برابر رقبا هستند.

در حساس ترین دیدار این هفته دو تیم مدعی بادران و خونه به خونه بابل به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان ربیعی در تیم بادران در 7 هفته گذشته تنها تیم بدون شکست لیگ یک بوده اند و به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری خود هستند. در صورت پیروزی بادران مقابل خونه به خونه و ناکامی نفت مسجد سلیمان برابر ملوان، شاگردان ربیعی صدرنشین لیگ یک می شوند.

شاگردان جواد نکونام نیز که تا به حال بهترین خط حمله را در اختیار دارند پس از پیروزی پرگل هفته گذشته برابر ایرانجوان بوشهر به دنبال کسب 3 امتیاز این دیدار هستند.

بادران با 15 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است و خونه به خونه بابل با 11 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

نفت مسجد سلیمان با وجود شکست هفته گذشته مقابل گسترش فولاد تبریز و حذف از رقابت های جام حذفی، در جدول لیگ یک هنوز به صدرنشینی خود ادامه می دهد. شاگردان محمود فکری به حفظ موقعیت شان در صدر جدول می اندیشند زیرا می دانند با تساوی یا شکست برابر ملوانی ها صدرنشینی را از دست می دهند.

شاگردان نادر دست نشان نیز پس از لغو دیدار هفته گذشته مقابل مس رفسنجان و استراحت بیشتر نسبت به حریف، برای عقب نماندن از سایر رقبا باید در این دیدار خارج از خانه پیروز شوند. در جدول رده بندی نفت مسجد سلیمان با 16 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته و ملوان با 8 امتیاز و یک بازی کمتر در رده یازدهم جای دارد.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته دو تیم فجرسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در ورزشگاه حافظیه شیراز رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. هر دو تیم دیدار هفته گذشته شان را با تساوی به پایان رساندند، فجرسپاسی در بازی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و گل گهر نیز برابر تیم بادران تهران به تساوی بدون گل رضایت داد.

فجرسپاسی از 7 بازی گذشته خود 3 پیروزی، 3 شکست و یک تساوی را در کارنامه اش ثبت کرده و با 10 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در رده دهم جدول قرار دارد. گل گهر سیرجان نیز با 2 پیروزی، 4 تساوی و یک شکست در جایگاه نهم جدول حضور دارند. فجرسپاسی در صورت پیروزی برابر آبی پوشان سیرجانی و ناکامی سایر رقبا می تواند تا رده ششم جدول صعود کند.

تیم های مس کرمان و اکسین البرز نیز در حالی مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند که در هفته گذشته مسی ها برابر تیم شهرداری ماهشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند و شاگردان علی لطیفی در تیم اکسین توانستند مقابل نساجی مازندران به یک پیروزی ارزشمند دست یابند.

مس کرمان از 7 دیدار گذشته خود 3 پیروزی، 3 تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 12 امتیاز در رده ششم جدول حضور دارد، این تیم در صورت پیروزی برابر اکسین و ناکامی سایر رقبا می تواند تا رده دوم صعود کند. اکسین نیز 4 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده و با 13 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته است، شاگردان لطیفی نیز در صورت برد برابر تیم میزبان و عدم نتیجه گیری رقیبان می توانند به رده دوم صعود کنند.

در بازی دیگر این هفته تیم ماشین سازی تبریز در خانه از برق جدید شیراز پذیرایی می کند. هر دو تیم با پیروزی برابر حریفانشان در هفته گذشته، پا به میدان مسابقه امروز می گذارند. تیم برق جدید شیراز که نخستین تجربه حضورش در لیگ یک را پشت سر می گذارد به دنبال حفظ جایگاه خود در میانه های جدول است. از سوی دیگر شاگردان رسول خطیبی که نتایج مطلوبی در 7 بازی گذشته خود کسب نکرده اند چشم به 3 امتیاز دیدار امروز دارند.

سبزپوشان تبریزی 2 پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست را در کارنامه فصل جاری خود ثبت کرده اند و با 8 امتیاز جایگاه دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده اند. برق جدید شیراز نیز با 4 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی با 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم نساجی و اکسین البرز در جایگاه پنجم جدول ایستاده است.

ماشین سازی در صورت غلبه بر حریف شیرازی و به شرط  نتیجه نگرفتن رقبا تا رده نهم جدول جایگاهش را ارتقا می دهد و برق نیز در صورت پیروزی در بازی امروز و ناکامی سایر حریفان تا رده دوم جدول صعود می کند.

در دیگر دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول تیم مس رفسنجان رو در روی راه آهن قعرنشین قرار می گیرد، صبای قم در ورزشگاه یادگار امام میزبان شهرداری ماهشهر است و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی از آلومینیوم اراک پذیرایی می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arb5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش غافلگیر شد+عکس