تاریخ انتشار: 1400/12/14 15:12
آرای پرونده های مطروحه از سوی کمیته انضباطی اعلام شد؛
کد خبر: 25050

تغییری در تیم های صعود کننده ایجاد نشد/زمان شروع مرحله نهایی اعلام شد

آرای کمیته انضباطی در خصوص پرونده های مطروحه لیگ دسته سوم اعلام شد
تغییری در تیم های صعود کننده ایجاد نشد/زمان شروع مرحله نهایی اعلام شد

 و با تعیین تکلیف کلیه پرونده های انضباطی مطروحه مربوط به رقابت های مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاه های کشور مجوز آغاز رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور از سوی این مرجع قضایی فدراسیون فوتبال صادر شد.

 

بر اساس آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تغییری در نحوه صعود و سقوط تیم های حاضر در مرحله نخست رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور و همچنین ماهیت این رقابت ها ایجاد نشد.

 

کمیته مسابقات پیش از این که روز یکشنبه ۲۲ اسفند را زمان تقریبی برای آغاز رقابت ها تعیین کرده بود، گفته می شود این تاریخ با یک روز با تغییر روبرو خواهد شد.

 

همچنین گفتنی است سازمان لیگ در نظر دارد دو هفته ابتدایی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را قبل از پایان سال برگزار کند. گفته می شود سازمان لیگ قصد دارد هفته نخست رقابت ها روز دوشنبه ۲۳ اسفند و هفته دوم را روز شنبه ۲۸ اسفند ماه سال جاری برگزار کند.

 

شایان ذکر است؛ ۱۱ بهمن ماه سال جاری بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای از کمیته مسابقات سازمان لیگ درخواست کرد تا آغاز رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته سوم را ا تعیین و تکلیف تعدادی از پرونده‌های انضباطی مربوط به مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاه های کشور به تعویق بیاندازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qjwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم های حاضر رقیبان خود را شناختند+عکس
مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور برگزار شد؛

زمان شروع مسابقات و قرعه کشی مرحله نهایی لیگ سه در فصل ۱۴۰۱_۱۴۰۰ اعلام شد
با اعلام امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم؛