تاریخ انتشار: 1401/05/08 12:57
کد خبر: 18662

مدیر روابط عمومی داماش؛ انتظار ۱۵ هزار هوادار را داریم/ برای بازی برگشت هم برنامه‌ریزی کرده ایم

امروز در رشت بازی رفت تیم های دارایی تهران و داماش گیلان برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی داماش؛ انتظار ۱۵ هزار هوادار  را داریم/ برای بازی برگشت هم برنامه‌ریزی کرده ایم

مازیار اصغرزاده مدیر روابط عمومی داماش گیلان در خصوص بازی رفت پلی اف لیگ دسته سه کشور مقابل دارایی تهران‌ گفت: انتظار می‌رود با استقبال هواداران گیلانی شاهد حماسه ۱۵ هزار نفری در فینال صعود به لیگ‌دو باشیم. تیم فوتبال داماش نشان داد که وابستگی شدیدی به حضور هوادارانش دارد و به همین دلیل با قدرت بیشتری جهت ترغیب هواداران گیلانی برای حضور در استادیوم سردارجنگل و حتی استادیوم غدیر تهران برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم.

او در خصوص ایاب و ذهاب هواداران برای دیدار رفت این مسابقه در رشت و همچنین دیدار برگشت ادامه داد: در روز شنبه و برای مسابقه رفت با مساعدت مهندس عباس‌نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا و همچنین مهندس محبتی مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری رشت مقرر شد تا سه دستگاه اتوبوس به صورت رفت و برگشت هواداران را به استادیوم اعزام نمایند. برای اعزام هواداران در مسابقه برگشت هم با توجه به پیش‌بینی تعداد زیاد هواداران علاقه‌مند جهت اعزام به تهران، فقط با مساعدت و همیت شهرداری رشت امکان اعزام آن حجم از هوادار به تهران مقدور خواهد شد.

مدیر رسانه‌ای داماش در پایان افزود: در این خصوص رایزنی و نامه‌نگاری‌های لازم صورت گرفته است و سرپرست شهرداری رشت که از جمله پیشکسوتان باشگاه داماش محسوب می‌شوند قول مساعدت در این خصوص داده‌اند و ان‌شاالله بعد از مسابقه روز شنبه در این خصوص هم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9awg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست باشگاه پورتو از ایرانجوان بوشهر

پرونده شهرداری فومن و داماش گیلان در اسرع وقت به مراجع قضایی فدراسیون ارسال می شود
امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم عنوان کرد؛

اسماعیل زاهد ویشگاهی سرمربی داماش گیلان شد
سرمربی سابق مقاومت آستارا در جمع داماشیان؛