تاریخ انتشار: 1396/09/06 11:34
کد خبر: 172013

تیم والیبال شهرداری ارومیه مغلوب شهرداری ورامین شد

تیم والیبال شهرداری ارومیه در نهمین دیدار خود در لیگ سی و یکم با نتیجه 3 بر 2 ، مغلوب میزبان خود شهرداری ورامین شد تا ششمین شکست خود را در این فصل تجربه کند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه مغلوب شهرداری ورامین شد

دیدار هفته نهم تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال مردان کشور جام شهید حججی عصر روز یکشنبه در سالن ورزشی ورامین برگزار شد که در پایان، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر 2 مغلوب شهرداری ورامین شد.

در ست اول بازیکنان شهرداری ارومیه بازی برابری را داشتند و ست اول را با نتیجه 25 بر 23 به تیم حریف واگذار کردند.

ست دوم درحالی ادامه یافت که بازیکنان تیم شهرداری ارومیه برای جبران ست اول وارد میدان شدند؛ ولی این ست را نیز با نتیجه 25 بر 13 واگذار کردند.

تیم شهرداری ارومیه در ست سوم بازی قدرتمندی به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه 25 بر 15 این ست را از حریف قدرتمند خود ببرد.

ست چهارم نیز با بازی تهاجمی شهرداری ارومیه همراه بود که این ست را با نتیجه 25 بر 22 به نفع خود به پایان رساند تا نتیجه بازی به ست پنجم موکول شود.

در ست پنجم این تیم شهرداری ورامین بود که در خانه خود با نتیجه 15 بر 10 پیروز شد تا شاگردان خداپرست بازی هفته نهم خود را با شکست پشت سر بگذارند.

به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه این هفته، هشتم آذر ماه جاری با پیکان تهران دیدار می کند.

تیم شهرداری ارومیه در هشت دیدار پیشین خود پس از باخت از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران، کاله آمل و شهرداری تبریز، تیم سارویه ساری و رعد پدافند کاشان و خاتم اردکان یزد را شکست داده بود که در آخرین رده بندی این هفته در رده هشتم قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7zv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شهرداری ارومیه جو گیر شده!
اختصاصی| در پاسخ به اظهارات سرمربی شهرداری ارومیه؛