تاریخ انتشار: 1396/08/26 16:17
اختصاصی| اگر من نبودم تیم سردار وجود نداشت؛
کد خبر: 173429

انتقاد شدید سرمربی شهرداری ارومیه نسبت به برخی هواداران سردار بوکان

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه نسبت به بازی با سردار بوکان واکنش نشان داد.
انتقاد شدید سرمربی شهرداری ارومیه نسبت به برخی هواداران سردار بوکان

 فرزاد حمیدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با سردار بوکان گفت: بازی با بوکان بازی خوبی بود. نیمه اول بر بازی تسلط داشتیم و دو موقعیت خیلی خوب هم داشتیم اما در ضربه آخر دقت نکردیم. در دقیقه 5 بازی بازیکن ما داخل محوطه جریمه در حالی که فقط دروازه بان رو مقابلش داشت و میخواست به دروازه ضربه بزنه بازیکن حریف از پشت تکل رفت و بازیکن ما را سرنگون کرد که هم 100 درصد پنالتی بود و مدافع حریف هم باید اخراج میشد اما تمارض بازیکن ما را گرفتند.

وی افزود: خنده دار است وقتی بازیکن در 6 متری دروازه و میتونه به دروازه ضربه بزنه مگه تمارض میکنه؟بخاطر فشار تماشاگرا پنالتی نگرفت و اخراج نکرد تا سردار 85 دقیقه 10نفره نشود. جالبش این است که اگر تمارض بود چرا اخطار نداد؟ چون فقط به فکر این بود که اون صحنه را ماس مالی کند یادش رفت که تمارض کارت دارد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم در یک صحنه دو بازیکن ما مصدوم شدند که یکی بی هوش شد و یکی هم صورتش ترکید که به بیمارستان انتقال دادند. در همان دقایقی که 9 نفره بودیم و بازیکنان من در شوک مصدومیت بد هم بازی خودشون بودند،گل خوردیم. بازی را باختیم و به تیم حرف و مربیان حریف که از دوستان من هستند و آدمهای باشخصیی هم هستن تبریک گفتم و هیچ مشکلی هم نبود اما نقطه تاریک این بازی تعدادی تماشاگرنما بودند که از وقتی که من داخل رختکن بودم و به زمین نیامده بودم تا دقیقه 90 به من فحش های رکیک دادند.

حمیدی افزود: میخواهم بدانم منی که هنوز داخل استادیوم نشدم چیکار کردم که خانوادم باید فحش بشنود؟آیا فوتبال اینقدر ارزش دارد؟ وقتی که با هم وطنایی که در کرمانشاه عزادار هستند همدردی میکردند و ناراحت عزیزان از دست رفته بودند و در آن فضا که همه ایران عزادار است به یک هموطن دیگر که به عنوان مربی فوتبال به شهرشان آمده فحش رکیک میدهند. حتما باید یکی بمیرد بعد باهاش همدردی کنند ولی با ادم زنده که برای ورزش و فوتبال آمده بی احترامی کنند؟ مگر غیر از این که ورزش برای پاک سازی بی اخلاقی هاست؟ فوتبال برای لذت بردن و نشان دادن فرهنگ شهرهاست نه فحاشی و بی احترامی. البته این کسانی که فحاشی کردند با مردم و تماشاگران واقعی سردار فرق دارند. مردم و تماشاگران واقعی سردار بوکان با فرهنگ هستند و مهمان نواز و حتی بعد از بازی لیدرها و تماشاگران واقعی سردار از من دلجویی و معذرت خواهی کردند چون آنا میدانند 3 سال پیش برای تشکیل این تیم سردار که الان شده افتخار شهر بوکان، من و چند تن از دوستان چقدر زحمت کشیدیم. اگر برای تشکیل سردار زحمت نکشیده بودیم الان نه تیمی بود و نه ما میامدیم آنجا که به من فحش بدهند. این تماشاگرنماها باعث میشوند که همه مردم و تماشاگرای با فرهنگ و باشخصیت بوکان را هم بد نام کنند.

سرمربی شهرداری ارومیه در خاتمه عنوان کرد: درست است که من اولین بازی بود که سرمربی تیم بودم و خیلی ها به من میگویند که تیم را خودت نبستی و تیم را خوب نبستند که تو تحویل گرفتی اما باخت تیم مسئولیتش با من است و هیچ توجیهی نمیکنم. از بازیکنان هم راضی هستم و با مشکلات زیادی هم که داشتیم تشکر میکنم که زحمت کشیدند و با تعصب بازی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2argxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت اصلی لغو دیدار سردار بوکان مشخص شد
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی خبر داد؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛