تاریخ انتشار: 1396/07/13 13:11
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی خبر داد؛
کد خبر: 179742

علت اصلی لغو دیدار سردار بوکان مشخص شد

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی برگزاری رزمایش مشترک سپاه و ارتش عراق را علت لغو بازی دو تیم سردار بوکان و شهرداری ارومیه اعلام کرد.
علت اصلی لغو دیدار سردار بوکان مشخص شد

 «حسین نیرویار» روز پنج شنبه 13مهرماه در گفت وگویی گفت: هیچ گونه درخواستی از سوی مسئولان شهرستان بوکان برای لغو بازی سردار بوکان و شهرداری ارومیه مطرح نبوده است.

وی تاکید کرد: تمامی بازیهای فوتبال آخر هفته در سطح استان لغو شده است. بازی روز چهارشنبه  آذریورد شاهین دژ - آرش ری  لیگ دسته سه و بازی روز پنجشنبه سردار بوکان - شهرداری ارومیه لیگ دسته دو به همراه بازیهای لیگ برتر استان لغو شده اند.

نیروی یار افزود: این بازیها به درخواست مسئولان استانی و به علت برگزاری رزمایش مشترک سپاه و ارتش عراق در پیرانشهر لغو شده است.

قرار بود تیم فوتبال سردار بوکان و شهرداری ارومیه در قالب هفته پنجم بازیهای لیگ دسته دو کشور، در یک دربی حساس در ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان به مصاف هم بروند.

تیم سردار که سومین حضور خود را درلیگ دسته دو کشور تجربه می کند با بحران مالی دسته و پنجه نرم می کند و پیش از این بازیکنان تیم سردار اعلام کرده بودند، در صورتی که مسئولان وعده های خود مبنی بر حقوق این بازیکنان را پرداخت نکنند در بازی روز پنج شنبه  به زمین نمی روند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r57az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛