تاریخ انتشار: 1396/06/29 20:47
سرمربی شهدای بابلسر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 181985

میرقربانی: از نتیجه راضی نیستم/ برنده بازی هواداران سردار بودند/ لطف هواداران بوکانی را در بازی برگشت جبران می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال شهدای بابلسر به تمجید از هواداران سردار بوکان پرداخت.
میرقربانی: از نتیجه راضی نیستم/ برنده بازی هواداران سردار بودند/ لطف هواداران بوکانی را در بازی برگشت جبران می‌کنم

صابر میرقربانی سرمربی شهدا بابلسر در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با تیم سردار بوکان گفت: بازی در مقابل هواداران بسیار زیاد بوکان خیلی سخت بود. مسیر طولانی راه هم خیلی سخت بود برای ما، تیم سردار بوکان تیم قدری بود. در حضور پرشور هوادارانش، تیم ما در دقایق ابتدایی خیلی بد بود اما رفته رفته بهتر شدیم.

وی افزود: دقیقه ۴۷ که تقریبا مالکیت بازی دست ما بود، قبل پایان نیمه نخست گل خوردیم، و با تغییر تاکتیک در نیمه دوم برای جبران نتیجه به میدان رفتیم که همان ابتدای نیمه دوم دقیقه ۴۸ گل خوردیم و مجبور شدیم دوباره تغییر سیستم بدهیم و توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و تمام مالکیت بازی برای ما شد و توانستیم دو گل خورده خودمان را جبران کنیم. ما ۵ موقعیت ۱۰۰ درصد گل زنی را از دست دادیم هرچند بوکان هم چند موقعیت خوب داشت و فکر میکنم برنده نهایی تماشاگرها بودند که از این بازی زیبای دو تیم لذت بردند. از نتیجه راضی نیستم ولی از سبک بازی تیمم در نیمه دوم راضی هستم.

میرقربانی ادامه داد: میزبانی بوکان خیلی خوب بود و مردم بسیار خوبی داشت. همه چیز خوب و فوق العاده بود، انشاالله بتوانیم در بازی برگشت در بابلسر جبران کنیم این میزبانی خوب بوکانی ها را و فکر میکنم مدعی اصلی صعود به مرحله بعد سردار بوکان است.

سرمربی شهدای بابلسر درخصوص حریف آینده این تیم گفت: حریف بعدی ما شهرداری بندرعباس است و از بازی های این تیم شناخت داریم ولی ما برای برگشتن به صدر جدول باید در این دیدار پیروز بشویم و تمام تلاش خودمان را برای گرفتن ۳ امتیاز انجام می دهیم.

وی درخصوص حمایت مسئولین این تیم گفت: مسئولان بابلسر حمایت میکنند و امام جمعه و شورای شهر تلاش خودشان را انجام می دهند اما کافی نیست. برای تیمی که در لیگ دو حضور دارد بسیار زشت است که 18 ساعت راه را از بوکان با اتوبوس برگردد و از امام جمعه شهر آقای قلیپور که یک شخص ورزشی است و اشکالات فنی می گیرند از من توی زمین، انتظار خیلی بیشتر از این دارم که باید بیشتر تیم ما حمایت بشود چون واقعا تیم خوبی است و از مسئولان شورا شهر هم انتظار حمایت بیشتر دارم.

میرقربانی در خاتمه گفت: از هواداران خوب بابلسر هم می خواهم در بازی مقابل شهرداری بندرعباس از ما حمایت کنند تا به صدر جدول بازگردیم. انشاالله از بازی های بعدی زمین ما در بابلسر آماده می شود و قطعا حمایت ها در بابلسر خودمان بیشتر می شود.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mymrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه سفر بابلسری ها به بوکان مشخص شد
جهت بازی با سردار؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛