تاریخ انتشار: 1395/06/10 23:37
کد خبر: 264189

خط حمله رویایی/ 2 پرسپولیسی و 3 لژیونر

دیدار تیم ملی ایران با قطر کم تر از 24 ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
خط حمله رویایی/ 2 پرسپولیسی و 3 لژیونر

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیدار ایران و قطر پنج شنبه ساعت 21 در ورزشگاه  آزادی تهران برگزار خواهد شد تا هر دو تیم اولین دیدار خود را در چهار چوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 انجام داده باشند.

تیم ملی ایران نیز که لیگ را به بهانه اردوی تیم ملی تعطیل کرده بود الان باید از بازیکنانش  رونمایی کند و در این راستا شاید نقطه قوت تیم ملی را خط حمله اتشین آن دانست. جایی که سردار آزمون، اشکان دژاگه و علی رضا جهانبخش سه لوژیونر ایران حضور دارند و در کنار آنها دو بازیکن سرحال و آماده پرسپولیس بنام های وحید امیری و مهدی طارمی که هر کدام به تنهایی می توانند برای بهم ریختن هر خط دفاعی کافی باشند.

iVXLzZRCsLxR

 

حالا در این میان نقش کی روش به عنوان سرمربی و استفاده از کدام یک از بازیکنان از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. البته تصور می شود سرمربی تیم ملی از بین بازیکنان نام برده شده سه تن را درون زمین قرار دهد و از اشکان دژاگه به عنوان مهاجم کاذب استفاده کرده و در پشت سر دو مهاجم او را قرار دهد تا از روحیه جنگندگی این بازیکن در خط حمله و میانه میدان استفاده نماید . پس بنابراین می ماند چهار بازیکن دیگر که کی روش باید از بین آنان دو نفر را انتخاب نماید. انتخابی سخت و سردرد آور تا جایی که کی روش خودش اعلام کرده که برای ارنج تیم ملی سردرد گرفته ام و قرص خورده ام تا بخوابم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkdz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت ویژه کی‌روش به شماره ۲۱