تاریخ انتشار: 1397/01/10 22:31
کد خبر: 154139

راز رونالدوی 98 ؛ همچنان نامکشوف

پس از مدت طولانی، رونالدو در مصاحبه با فورفورتو، جزییاتی را در این رابطه مطرح کرده‌است.
راز رونالدوی 98 ؛ همچنان نامکشوف

رونالدو در مصاحبه با فورفورتو گفت:« بعد از ناهار، تصمیم گرفتم کمی استراحت کنم و آخرین چیزی که به یاد دارم این است که به تختخواب رفتم. بعد از خواب، دچار تشنج شدم. بازیکنان دور من جمع شده بودند و مدتی بعد، دکتر لیدیو تولدو از راه رسید. آن‌ها نمی‌خواستند به من بگویند که چه اتفاقی رخ داده است.

من از بقیه درخواست کردم که اگر می‌توانند از آنجا بروند و در جایی دیگر صحبت‌هایشان را ادامه بدهند؛ چرا که من احتیاج به خواب داشتم. پس از آن، لئوناردو به من پیشنهاد داد تا در حیاط هتل محل اقامتمان، قدم بزنیم و او بود که حقیقت را به من گفت؛ من قرار نبود در فینال بازی کنم!

اما در میان تمامی تست‌های پزشکی، هیچ نکته نامناسبی پیدا نشد؛ گویی که هیچ اتفاقی رخ نداده است! سپس ما به استادیوم رفتیم و زاگالو به من گفت که بازی نخواهم کرد. من نتایج تست‌های پزشکی را در دستان داشتم و چراغ سبز تولدو را هم گرفته بودم.

به زاگالو گفتم که من خوبم و هیچ احساسی از درد و مریضی را در خودم احساس نمی‌کنم. این نتایج تست‌های پزشکی‌است؛ من می‌خواهم بازی کنم. من هیچ گزینه دیگری برای انتخاب به او ندادم. او هیچ انتخابی نداشت و تصمیم من را پذیرفت. در نهایت بازی کردم و شاید عملکرد من، بر روی عملکرد کل تیم تاثیرگذار بود زیرا سرگیجه ام، عادی نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odqjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو قبل از فینال 98 برابر فرانسه تشنج کرد