تاریخ انتشار: 1395/06/17 20:01
اختصاصی/
کد خبر: 262756

مس در زمین بادران طوفان درو نمی کند!

مس در ایستگاه ششم لیگ دسته اول این فصل خود باد تیم بادران را بر چهره‌اش احساس می‌کند و در تهران به مصاف تیمی می‌رود که اولین تجربه حضورش در لیگ یک را سپری می‌کند.
مس در زمین بادران طوفان درو نمی کند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، با این وجود تیم بادران یکی از تیم‌های جذاب لیگ یک است که حتی می‌تواند جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. این تیم بنیه مالی خوبی دارد و با توجه به مدیریت عاملی آن که در یک اتفاق نادر در فوتبال ایران بر عهده یک بانو می‌باشد، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

این تیم که از بازی‌های قبلی خود دو برد و دو مساوی و یک باخت را نیز در کارنامه ثبت کرده است، برای کرمانی‌ها جذابیت دیگری هم دارد.

حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت این تیم سبب می‌شود که بازی بادران برای هواداران مس جذاب‌تر هم بشود. میثاقیان که در دو فصل گذشته روی نیمکت مس حضور داشت و در داستان‌هایی متفاوت هربار از رساندن مس به لیگ برتر ناکام بوده است، خیلی دوست دارد برابر مسی‌ها به گونه‌ای نتجیه بگیرد که همچنان در ذهن کرمانی‌ها با شخصیت باقی بماند.

در مقابل منصور ابراهیم‌زاده که در رقابت‌های لیگ برتر بارها با تیم‌های میثاقیان مصاف داده است به تفکرات این سرمربی آگاهی دارد، اصلا دوست ندارد که تیمش در تهران نتیجه‌ای کسب کند که موجب شود فشارها و مشکلاتش در کرمان بیش از پیش شود.

ابراهیم‌زاده که بعد از دیدن حمایت همه جانبه باشگاه از خود، حالا با روحیه‌ای بیشتری تیم را نیز راهی تهران کرده است، در بازی‌های قبل نشان داده که کسب نتیجه از بازی‌های بیرون از خانه را به مراتب بیشتر بلد است و برای همین درصدد است که از زمین بادران امتیاز درو کند و امیدهای تیم خود را برای هفته‌های آتی زنده نگه دارد.

کرمانی‌ها که در دو سال گذشته و در مقاطعی این امید را داشتند که میثاقیان با حضور بر نیمکت تیم آن‌ها، مس را از بحران نجات دهد و البته به این امید خود هم نرسیدند، حالا امیدوارند که میثاقیان برروی نیمکت حریف مس به گونه‌ای عمل کند که تیم مس با کسب یک نتیجه خوب در برابر تیم این مربی، به آرامش برسد تا میثاقیان این بار بدین شکل مشکلات مس را حل کرده باشد!

بهرشکل نتیجه‌ی بازی عصر فردا مس برابر بادران در تهران تاثیر زیادی بر تحولات حرکتی این تیم در هفته‌های پیش رو دارد و مسی‌ها اصلا دوست ندارند از زمین بادران طوفان درو کنند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezyaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی‌های پیکان مقابل منصوریان