تاریخ انتشار: 1397/07/11 21:26
کد خبر: 127755

جدیدترین پیشنهاد کارلوس کی روش؛ تیم اماراتی

یک روزنامه اماراتی خبر از مذاکره یک باشگاه اماراتی با سرمربی تیم ملی ایران داده است.
جدیدترین پیشنهاد کارلوس کی روش؛ تیم اماراتی

با وجود اینکه از روز جمعه هفته جاری دومین مرحله از آماده‌سازی تیم ملی ایران در راه جام ملت‌های ۲۰۱۹ آغاز می‌شود، اما عدم تمدید قرارداد رسمی فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش موجب شده تا مثل هفته‌های اخیر امروز هم شایعاتی مبنی بر پیشنهادات جدید برای مرد پرتغالی مطح شود.

قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۸ به پایان رسید و با وجود اینکه وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال بارها اعلام کردند به همکاری با این سرمربی تا جام ملت‌های آسیا ادامه می‌دهند و با او به توافق رسیده‌اند، اما تا به امروز خبر تمدید قرارداد کی‌روش به طور رسمی منتشر نشده است.

در هفته‌های اخیر خبر از پیشنهاداتی مثل تیم ملی مکزیک برای کارلوس کی‌روش مطرح شده بود که اتفاق نیافتاد ولی با گذشت چند روز دوباره خبر از پیشنهاد دیگری برای مرد پرتغالی به میان آمده است.

روزنامه «الامارات الیوم» در جدیدترین شماره خود عنوان کرده یکی از باشگاه‌های فوتبال امارات وارد مذاکره با کارلوس کی‌روش شده ولی اعلام نکرده که این پیشنهاد از چه تیمی به سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی رسیده است.

انتشار این خبر مهم در این روزنامه موجب شده تا بازتاب زیادی در رسانه‌های امارات پیدا کند و اینستاگرام‌های وب سایت کوره و لیگ فوتبال نیز به این موضوع پرداخته‌اند و از مخاطبان خود نظرخواهی کردند که کدام باشگاه وارد مذاکره با کارلوس کی‌روش شده که بیشترین پیش‌بینی‌ها به تیم‌های النصر و الاهلی اختصاص داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv6qj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت نامعلوم جهانبخش، قدوس، قوچان‌نژاد و دیگران!