تاریخ انتشار: 1397/07/15 16:45
کد خبر: 127234

مسعود شجاعی: همیشه در فیفا دی‌ها زمان را از دست می‌دهیم

کاپیتان تیم‌ملی می‌گوید همیشه در فیفا دی‌ها زمان را از دست می‌دهیم.
مسعود شجاعی: همیشه در فیفا دی‌ها زمان را از دست می‌دهیم

مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم ملی فوتبال اظهار کرد: اولین روز است که با تیم‌ ملی تمرین می‌کنم. بازیکنان کم کم به تیم‌ ملی اضافه می‌شوند. این مشکلی است که در اردوها وجود دارد و بازیکنانی که لژیونر هستند دیرتر به تیم‌ ملی اضافه می‌شوند. همه چیز منظم است و بازی دوستانه‌ای که مقابل بولیوی در پیش داریم، محک خوبی در راه جام‌ ملت‌هاست.

او افزود: متاسفانه همیشه زمان را از دست می‌دهیم و برای مثال الان که دو روز فیفا دی وجود دارد، ما تنها در یک روز بازی تدارکاتی داریم و یک روز را از دست دادیم.

کاپیتان تیم‌ ملی ادامه داد: این معضل به خاطر مشکلاتی است که همیشه وجود دارد. شاید خوب نباشد که بگویم اما به این مشکلات عادت کردیم. کسب موفقیت در جام ملت‌ها با این شرایط امکان‌پذیر نیست. باتوجه به انتظارات بالایی که وجود دارد و طبیعی هم هست، باید حداقل امکانات استاندارد فراهم شود. این امکانات استاندارد شامل زمین تمرین و توپ نیست و مسائل مهم‌تری وجود دارد. این معضل بزرگی برای ماست. من در اردوی قبلی هم به این معضل اشاره کرده بودم و امری طبیعی برای ما شده است. اگر قرار است موفق شویم باید همه دست در دست هم دهیم. ما و مردم تلاش می‌کنیم و تنها برخی مسوولان هستند که کارشان را انجام ندادند. ما نیاز به بازی تدارکاتی خوب داریم.

شجاعی درباره رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا گفت: ما همیشه امیدوار به موفقیت هستیم. همانطور که کسی به موفقیت در جام‌جهانی امیدوار نبود اما قول می‌دهیم که در جام‌ملت‌ها بهترین نتایج را کسب کنیم. حریفان ما بعد از دور گروهی، حریفان آسانی نیستند و با حداکثر امکانات مقابل ما قرار می‌گیرند. همیشه غیرت و وطن‌پرستی جواب نمی‌دهد و امکانات و بازی‌های تدارکاتی خوب هم نیاز است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjxql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی از فهرست تیم ملی آرژانتین کنار گذاشته شد