تاریخ انتشار: 1397/08/23 21:30
کد خبر: 121794

خط قرمز کی روش روی نام یک پرسپولیسی

اسامی بازیکنان جدید دعوت‌شده به تیم ملی در حالی از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد که فقط نام ۲ بازیکن پرسپولیس در آن خودنمایی می‌کرد.
خط قرمز کی روش روی نام یک پرسپولیسی

علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی دو پرسپولیسی بودند که به اردو فراخوانده شدند و حالا شنیده می‌شود که شماره ۸ پرسپولیس به زودی از تیم ملی خط خواهد خورد.

منبعی موثق این خبر را در اختیارمان گذاشت و تأکید کرد کارلوس کی‌روش اعتقاد خاصی به علیرضا بیرانوند داشته و تحت هیچ شرایطی او را خط نخواهد زد، اما احمد نوراللهی را نزد برانکو می‌فرستد تا دست مربی کروات خالی نباشد!

درگیری برانکو و کی‌روش مثل همان داستان قدیمی اول مرغ بوده یا تخم‌مرغ است که معلوم نیست شروع‌کننده کدام‌یک بوده‌اند، اما پایانی ندارد!

در دو روز گذشته صدای برانکو بار دیگر درآمد که حاضر نیست بدون ملی‌پوشان خود به مصاف پیکان رفته و دیدار‌های عقب‌مانده پرسپولیس را برگزار کند.

مرد کروات دیروز حتی تهدید کرد که اگر مجبور شود با تیم زیر ۱۷ ساله‌های پرسپولیس برابر پیکان بازی خواهد کرد!

در این میان سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ که پیش از این بر سر سوپرجام مورد لطف هواداران استقلال قرار گرفته بود در مصاحبه‌ای عنوان کرد که مسئولان پرسپولیس رسماً اعلام کرده‌اند بدون ملی‌پوشان خود به مصاف پیکان می‌روند و باید هم بروند.

این در حالی است که پرسپولیسی‌ها تمرینات خود پس از فینال آسیا را تا روز جمعه هفته جاری (۲۵ آبان) تعطیل کرده‌اند و بسیار بعید است ۲۸ آبان بتوانند به مصاف پیکان بروند.

پیش‌بینی می‌شود کارلوس کی‌روش همچون اردوی امارات عمل کرده و بازیکن ملی‌پوش برانکو را به او پس بدهد.

با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند تجربه حضور در جام جهانی را داشته و فاصله زیادی با نفرات بعدی خود دارد، مرد پرتغالی در مورد او ریسک نمی‌کند، اما احمد نوراللهی را به برانکو پس خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv5my

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد احتمالی آندرانیک تیموریان کدام تیم است؟