تاریخ انتشار: 1397/10/12 16:42
کد خبر: 115398

شاهرودی: سربلندی و موفقیت تیم ملی آرزوی همه است

رضا شاهرودی، مربی تیم فوتبال امید کشورمان ابراز امیدواری کرد، شاگردان کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به جایگاهی شایسته دست یابند.
شاهرودی: سربلندی و موفقیت تیم ملی آرزوی همه است

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودی، مربی تیم فوتبال امید ایران با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: بدون تردید همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال مثل تمامی مردم ایران آرزویی به جز سربلندی و موفقیت تیم ملی ندارند.

وی ادامه داد: جام ملت‌های آسیا تورنمنت بسیار مهمی است که نسل‌های مختلف فوتبال ملی ایران خاطرات متفاوتی از آن دارند. من هم به عنوان عضوی از تیم سال 1996 خاطرات زیادی از این مسابقات دارم. آن تیم رؤیایی قطعاً شایسته کسب عنوان قهرمانی جام بود. ما با شکست قاطع عربستان که قهرمان مسابقات شد، نشان دادیم بهترین تیم آن جام هستیم، اما با بدشانسی و بعضی اتفاقات دیگر در بازی نیمه نهایی نتوانستیم به فینال برسیم و آن تیم شایسته به عنوان سوم مسابقات رسید.

شاهرودی در خصوص این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: آرزوی همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال در کنار مردم ایران سربلندی و موفقیت تیم ملی است. ما تیم خوبی داریم که امیدواریم به جایگاهی شایسته در این رقابت‌ها دست یابد و مردم را خوشحال کند. قطعاً هیچ چیزی مهم‌تر از موفقیت و سرافرازی نام ایران عزیز نیست که امیدواریم با همدلی و اتحاد همه اهالی فوتبال در این رویداد به موفقیت دست یابیم.

مربی تیم فوتبال امید ایران همچنین در خصوص اردوی جدید این تیم گفت: باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که به بهترین شکل از برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید حمایت کردند. هر مسابقه‌ای که مورد نظر کادر بود، خوشبختانه فراهم شد. اردوها و همچنین بازی‌های بسیار خوبی را تا اینجا در دستور کار داشتیم. در اردوی جدید هم محور اصلی تمرینات بر مبنای بدنسازی خواهد بود تا از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و بعد از آن برای حضور در تورنمنت چهار جانبه قطر آماده شویم.

وی همچنین تصریح کرد: فکر می‌کنم تقریباً 60 درصد از ترکیب اصلی تیم شناخته شده و شکل گرفته است که بخش باقیمانده هم در مسابقات و اردوهای بعدی مشخص می‌شود. امیدواریم با تلاش همه اعضای تیم بتوانیم تا شروع مسابقات در فروردین ماه به بهترین فرم ممکن برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kkkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشان: حرف زدن درمورد لیست تیم ملی دیگر فایده ندارد