تاریخ انتشار: 1397/11/04 09:56
کد خبر: 112709

آبی پوشان پایتخت بر سر دوراهی/نمی‌دانیم انتقاد کنیم یا تعریف!

بعد از برگزاری اردوی تیم استقلال در ترکیه، اوضاع بد مالی این باشگاه باعث نگرانی و اعتراض بازیکنان و همچنین هواداران این تیم بزرگ پایتخت شده است که هنوز هیچ حرکت دلگرم‌کننده‌ای در نقل‌وانتقالات انجام نداده‌اند.
آبی پوشان پایتخت بر سر دوراهی/نمی‌دانیم انتقاد کنیم یا تعریف!

استقلالی‌ها از اتفاقات اخیر در باشگاه‌شان دل پری دارند ولی ظاهراً نمی‌خواهند با حرف زدن در ارتباط با شرایط تیم‌شان در موقعیتی ویژه قرار بگیرند. روز گذشته وقتی با تعدادی از بازیکنان تیم تماس گرفتیم تا از اوضاع و احوال باشگاه سؤال کنیم به دو دلیل نمی‌خواستند مصاحبه کنند.

دلیل اول آن‌ها این بود که در برهه حساسی هستند که باشگاه به شدت از نظر مالی در تنگناست و اگر بخواهند از مسائل و مشکلات مالی صحبت کنند عملاً خود را رودرروی استقلال و تیم قرار داده‌اند. از این رو سکوت کردن در این برهه را به حرف زدن ترجیح می‌دهند.

دلیل دوم هم این بود که اگر بخواهند خنثی حرف بزنند و اوضاع برهم‌ریخته باشگاه و تیم را گل و بلبلی جلوه بدهند در آن صورت بازیکنان و هم‌تیمی‌هایشان را مقابل خود می‌بینند چرا که اکثر اعضای تیم از شرایط فعلی تیم رضایت چندانی ندارند و دنبال راه حلی برای برطرف شدن وضعیت این روز‌ها هستند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpmb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوب سایت ازبک برای استقلالی ها
اسماعیل از پاختاکور جدا شد؛