تاریخ انتشار: 1397/11/17 23:18
کد خبر: 110965

پیش بازی مس کرمان - شاهین بوشهر؛ آخرین فرصت نادر/ آزمون و خطا برای ویسی

مس کرمان در حالی در بازی‌های این هفته لیگ یک عصر پنحشنبه از شاهین بوشهر میزبانی می‌کند، که از بازی‌های قبلی برابر این تیم در کرمان، خاطرات بسیار شیرینی دارد.
پیش بازی مس کرمان - شاهین بوشهر؛ آخرین فرصت نادر/ آزمون و خطا برای ویسی

دو تیم از سال 88 در جریان رقابت‌های لیگ برتر سه بار درکرمان برابر یکدیگر بازی کرده بودند که کرمانی‌ها در هر سه بازی با نتایج بسیار خوب، پیروزی‌های شیرین را به نام خود ثبت کردند که با همت بازیکنان مس در این فصل، کرمانی‌ها منتظر تداوم این اتفاق شیرین هستند.

در سال 88 و در شب عید فطر آن سال بود که دو تیم اولین بازی لیگ برتری خود را برابر هم انجام دادند که شاهین با نتیجه‌ی 4بر1 در بوشهر مس را شکست داد که ادینهو زننده تک گل مس در آن بازی بود. در بازی برگشت آن سال در کرمان،مس این بار با تک گل ادینهو سه امتیاز بازی را به حساب خود ریخت و شاهین را شکست داد.

در سال 89 بازی رفت دو تیم در بوشهر به تساوی یک بر یک رسید که ادینهو برای سومین بازی متوالی دروازه شاهین را در این بازی باز کرد. در بازی برگشت آن سال بازهم ادینهو نشان دادکه قاتل بالفطره شاهین است واین بار با دوگل او و تک گل قاسم دهنوی مس با نتیجه‌ی سه بر صفر شاهین را در کرمان شکست داد.

در سال 91 دو تیم مجددا در لیگ برتر در بوشهر به مصاف هم رفتند که شاهین با یک گل بازی را برد اما... در بازی برگشت که حکم فینال را برای بقای یکی از دو تیم در لیگ برتر آن سال داشت، در حضور 15 هزار تماشاگر ورزشگاه باهنر کرمان، یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های لیگ برتر مس رقم خورد و کرمانی‌ها موفق شدند با گل‌های مصطفی شجاعی، وژنووچ و شجاع خلیل‌زاده با نتیجه‌ی 3بر2 شاهین را شکست دهند.

این دو تیم در جریان جام حذفی نیز به مصاف هم رفته‌اند و در سال 91 و در مرحله‌ی نیمه‌نهایی رقابت‌های حذفی تیم شاهین موفق شد با دو گل مس را شکست دهد و فینالیست شود.

دو تیم که بعد از شش سال در بازی رفت لیگ یک این فصل بازهم برابر یکدیگر قرار گرفتند، در دیداری که همراه با اشتباهات اثرگذاری داوری و عدم اعلام یک پنالتی مسلم به سود مس بود، با نتیجه دو بر یک به سود شاهین خاتمه یافت که سجاد حیدری زننده گل مس در این بازی بود.

در مجموع بازی‌هایی که دوتیم از سال 88 در جریان رقابت‌های لیگ برابر هم بازی کرده‌اند تیم مس به 3 پیروزی دست یافته است و شاهین نیز سه برد را در لیگ برتر برابر مس ثبت کرده است و یک بازی دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

باید دید بر اساس سابقه بازی دو تیم که شکار شاهین در کرمان به نوعی تخصص مس شده بود، این تیم می‌تواند به روند کسب پیروزی‌های خود برابر این حریف ادامه دهد. اتفاقی که با حمایت پرشور هواداران، بیشتر در دسترس مس خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq6zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مکاتبه باشگاه مس با کمیته داوران فدراسیون فوتبال