تاریخ انتشار: 1397/12/13 23:55
کد خبر: 107784

پیش بازی الدحیل - استقلال؛ جدال غول های آسیا در قطر؛ آبی پوشان به دنبال ظاهر شدن در قامت مدعی

در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الدحیل قطر و استقلال ایران از گروه C این مسابقات به مصاف هم می روند.
پیش بازی الدحیل - استقلال؛ جدال غول های آسیا در قطر؛ آبی پوشان به دنبال ظاهر شدن در قامت مدعی

دو تیم الدحیل قطر و استقلال ایران فردا (سه شنبه - 14 اسفندماه) در نخستین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف هم خواهند رفت. الدوحیل بدون هیچ تردیدی یکی از آماده ترین تیم های این فصل رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

ابتدا از میزبان و تیم سرخ پوش دیدار فردا، الدحیل قطر شروع می  کنیم. الدحیل به تازگی در راس کادر فنی خود یک سرمربی نام آشنا به نام روی فاریا را می بیند. مربی پرتغالی که پس از سال ها دستیاری خوزه مورینیو در تیم های چلسی، رئال مادرید و منچستریونایتد، حال هدایت این تیم پرستاره قطری را برعهده گرفته است. الدحیل قطر نه تنها در کادر فنی خود نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات گسترده ای شده، بلکه با خدمت گرفتن بازیکنان جدید در سودای قهرمانی در مسابقات ACL 2019 است. مهدی بن عطیه دفاعِ ملی پوش تیم ملی مراکش و سابق باشگاه یوونتوس و همچنین شویا ناکاجیما از پورتومیننزه پرتغال، از جمله این ستارگان نام آشنا به حساب می آیند.

الدحیل در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نیز تا قبل از بازی با پرسپولیس و حذف بدست نماینده فوتبال کشورمان، آمار فوق العاده ای را از خود برجای گذاشت و با رکورد بی‌نظیر 9 برد پیاپی، به مصاف سرخپوشان و شاگردان برانکو ایوانکوویچ رفت که در آخر بدست مردان برانکو طعم تلخ حذف از آسیا را چشید. اما حال فاریا با ستارگان مشهورش آمده اند تا از همان ابتدا سلطه خود بر فوتبال آسیا را به رخ همگان بکشند. الدحیل در لیگ ستارگان قطر نیز وضعیت بسیار خوبی داشته و با 43 امتیاز از 18 بازی در جایگاه دوم این لیگ قرار دارد. الدحیل در 5 بازی اخیر خود صاحب 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت شده است. این تیم سرشناس فوتبال قطر در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان قطر با نتیجه 6-0 تیم الاهلی که امید ابراهیمی نیز در آن مشغول به بازی است را در هم کوبید تا با یک روحیه مضاعف به مصاف استقلال ایران، بیاید.

نوبت به دیگر تیم این دیدار و نماینده شایسته فوتبال کشورمان،استقلال ایران می رسد. استقلال با دو قهرمانی آسیا همیشه یکی از  تیم های مطرح در سطح قاره آسیا بوده که در هر فصل از این رقابت ها با اعتماد به نفس بالایی حاضر می شود. این تیم در فصل گذشته نیز بازی های خوبی را به معرض نمایش گذاشت و حتی در دیدار برگشت در مقابل السد نیز شانس یک برگشت رویایی را در قطر داشت که اخراج روزبه چشمی برنامه های این تیم را کاملا برهم ریخت و شاگردان شفر از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماندند. اما شرایط استقلال با فصل گذشته متفاوت بوده و این تیم در اوج و آمادگی کامل راهی کشور قطر و مصاف با تیم الدحیل شده است.

آبی ها در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر ایران، صاحب 4 برد و 1 باخت شده اند و می خواهند روند موفقیت ها و بردهای پرگل خود را این بار در قطر و رقیبی به غایت سخت، چون الدحیل ادامه دهند. استقلال با خریدهای خوبی که در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر داشته، در قواره یک مدعی در رقابت های داخلی فوتبال ایران ظاهر شده و می خواهد این موفقیت ها را در آسیا ولو در گروهی که تیم هایی چون الدحیل، الهلال و العین حضور دارند نیز تکرار نماید. امید بالای آبی پوشان و هواداران این تیم، به مثلث خط آتش و خارجی این تیم شامل گادوین منشا، آیندا پاتوسی و ایسما گونکالوس است. روی فاریا سرمربی الدحیل به خوبی از کیفیت بالای نماینده فوتبال کشورمان آگاه بوده و می داند که به هیچ عنوان نمی تواند تیم شایسته وینفرد شفر را دست کم بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llby7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک امتیاز برای فرار استقلال از رقابت با غول عربی