تاریخ انتشار: 1397/12/19 23:22
کد خبر: 107094

پیش بازی النصر عربستان - ذوب آهن؛ کار سخت سبزپوشان ایران در ورزشگاه آل مکتوم

در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب آهن ایران و النصر عربستان از گروه A این مسابقات به مصاف هم می روند.
پیش بازی النصر عربستان - ذوب آهن؛ کار سخت سبزپوشان ایران در ورزشگاه آل مکتوم

دو تیم ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان در دومین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف هم خواهند رفت.

ذوب آهن اصفهان که در لیگ برتر ایران شرایط خوبی ندارد، امیدوار است که در لیگ قهرمانان آسیا به همراه علیرضا منصوریان که سابقه نسبتا خوبی در این مسابقات دارد به موفقیت برسد. ذوب آهن در لیگ برتر ایران در 19 بازی که انجام داده است، 3 پیروزی، 9 شکست و 7 تساوی داشته است. آن ها همچنین آمار 13 گل زده و 21 گل خورده را نیز به ثبت رسانده است. ذوب آهن هم اکنون با 18 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

شاگردان علیرضا منصوریان که به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند در این مرحله ابتدا الکویت کویت را 1 بر 0 شکست دادند و پس از آن در یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 الغرافه را شکست دادند و راهی مرحله گروهی شدند.

در مرحله گروهی ذوبی ها در اولین بازی به مصاف الزورای عراق رفتند که در ورزشگاه فولادشهر مقابل این تیم عراقی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند.

در آن سوی میدان النصر عربستان فصل گذشته در لیگ این کشور به مقام چهارم رسید و موفق به حضور در پلی آف شد. عربستانی ها در پلی آف به مصاف آلمالیق ازبکستان رفتند و این تیم را با نتیجه 4 بر 0 شکست دادند و موفق شدند به مرحله گروهی برسند.

النصری ها در در لیگ عربستان وضعیت خوبی دارند و در رده دوم جدول قرار گرفته اند. آن ها در 23 بازی 16 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست داشته اند. آن ها همچنین 45 گل زده و 21 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. النصری ها هم اکنون با 52 امتیاز و پایین تر از الهلال در رده دوم جدول حضور دارند.

النصر عربستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 1 بر 0 از الوصل امارات شکست خوردند.

در دیگر بازی گروه یک، دو تیم الزورای عراق و الوصل امارات به مصاف هم خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygwea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکاتی آماری از هفته اول لیگ قهرمانان/استقلال ضعیف ترین تیم ایرانی!