تاریخ انتشار: 1398/02/04 20:02
کد خبر: 102262

مسی همبازیان خود را به قتل می‌رساند؟!

لیونل مسی فوتبالی را باید به دو قسمت بزرگ تبدیل کرد، لئوی بارسلونا و لئوی آلبی‌سلسته، مثل یک هیولای دو شخصیتی که در یک سو بسیار مقتدر و ترسناک است و در سویی دیگر بسیار ترسو و بی آزار است! این معادلۀ مجهول هرگز از سوی هیچ کس، با پاسخی منطقی و مناسب روبرو نشده است تا همچنان لئوی بی‌آزار و آرام آرژانتین، نامحبوب باقی بماند.
مسی همبازیان خود را به قتل می‌رساند؟!

لیونل اسکالونی سرمربی موقت تیم ملی آرژانتین، در ادعایی جالب و در نوع خود عجیب، مدعی شده است که به دنبال ابداع سیستمی است که آرژانتین در حضور لیونل مسی، دچار سکته نشود و دیگر بازیکنان زیر سایۀ وی قرار نگیرند و هر بازوی قدرتمند آلبی سلسته، به درستی مسیر خود را دنبال کنند، مسئله‌ای که بسیاری از مربیان بزرگ آرژانتین از حل آن در پایان کار عاجز ماندند!

مطمئناً حضور بازیکنی فراتوانمند همانند مسی در ترکیب هر تیمی، نکات مثبت خود را خواهد داشت که برتری را می‌تواند در یک چشم برهم زدن برابر هر رقیبی به آنها هدیه کند، اما آیا اسکالونی متوجه این ماجرا خواهد بود که زیر سلطۀ مسی قرار گرفتن، از سوی دیگر بازیکنان، مسئله‌ای کاملاً غیرارادی و اجتناب ناپذیر است؟! چگونه در تیم ملی آرژانتین که هرگز هیچ ساز و کاری وجود نداشته و نتایج بر اساس درخشش فردی ابرستاره‌ها حاصل شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که آنخل دی‌ماریا، مائورو ایکاردی، پائولو دیبالا، گنزالو هیگواین و... در حضور مسی همان ستارگان بی‌رحم باشند؟! در یک اقلیم چرا باید چندین پادشاه را گنجاند؟!

لیونل مسی

مشخصاً ترکش فوتبال بی‌رحم مسی، به خودی‌ها هم اثابت می‌کند، این نکته را نه اسکالونی و نه هیچ مربی دیگری نباید از ذهن خود فراموش کند، حتی بارسلونای مجهز به مثلث مرگبار MSN نیز از لئو تبعیت می‌کرد و لوئیز سوارز و نیمار، جان فدائیان مسی بودند؛ با در نظر گرفتن این شرایط باید پذیرفت که لئو با بی‌رحمی خاص و دوست داشتنی خود، حتی همبازیان خود را هم به قتل می‌رساند، پس شاید بهتر باشد که لیونل اسکالونی به جای ابداع سیستم شناوری که همه یک مسی باشند، به دنبال ابداع سیستمی برای به نمایش کشیدن مسیِ خوب باشد! چرا که در این صورت شانس موفقیت او چندصدبرابر است!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlw8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ انگیزه بالای لیونل مسی برای فتح جام جهانی