تاریخ انتشار: 1398/03/13 12:23
کد خبر: 97888

چرا عباس چمنیان بهترین گزینه هدایت تیم ملی امید ایران است؟

انتخاب سرمربی تیم ملی امید هم چنان در هاله ای از ابهام است.
چرا عباس چمنیان بهترین گزینه هدایت تیم ملی امید ایران است؟

امین یزدانی؛ عباس چمنیان یکی از مربیان کاربلد در فوتبال پایه می باشد. نتایج بسیار خوب او به همراه تیم ملی نوجوانان‌ کشورمان درجام جهانی که منجر به کشف و شکوفایی استعدادهای یکی از بهترین نسل فوتبال را شناسایی نماید، می تواند تایید این ادعا باشد که او  بهترین گزینه ممکن برای هدایت تیم ملی امید کشورمان  می باشد.

 چمنیان به خوبی می تواند با چنین رده ای از فوتبال ارتباط برقرار کند و ازنظر مسائل روحی وروانی تیم را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد.تجربه بالای او در رقابت های سخت ودشوار جام جهانی نوجوانان و صعود به مراحل پایانی آن تورنمنت ، می تواند به تیم ملی امید کشور در راه صعود طلسم شده به المپیک۲۰۲۰ توکیو کمک شایانی بکند.

یکی از مهم ترین فاکتورهای این سرمربی، این است که او استاد تیم ساختن هست و به خوبی و شاید بهتر از هر مربی داخلی دیگری، می تواند برای موفقیت تیم ملی امید برنامه ریزی مدونی را در دستور کارش قرار دهد.

تا برگزاری رقابت های مرحله نهایی تیم های ملی امید آسیا جهت راهیابی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بیش از چند ماهی باقی نمانده است. بکار گیری مربیان خارجی و حتی مربیان باشگاهی درچنین شرایطی هیچ مناسبتی برای تیم ملی امید ندارد.زیرا برای تطبیق یک برنامه و فلسفه نیاز به یک پروسه زمانبر است،بنابراین درچنین مقطعی، چمنیان به دلیل شناختی که روی بازیکنان جوان فوتبال کشورمان دارد و از روحیات آنها به خوبی اطلاع دارند،بهترین گزینه ممکن برای هدایت تیم ملی امید ایران می تواند،باشد.

بنابراین تا دیر نشده مسولان فدراسیون فوتبال،کمیته ملی المپیک و شخص استیلی مدیر فنی تیم ملی امید، آستین ها را بالا بزنند و عباس چمنیان را که از مربیان باتجربه، تحصیلکرده و فرهنگی کشور هستند را در راس کادر فنی تیم ملی امید کشورمان انتخاب کنند. زیرا زمان به شدت درحال سپری شدن است و باید هرچه زودتر تصمیمات نهایی دراین زمینه گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pw5xo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت حدادی به تیم ملی بسکتبال