تاریخ انتشار: 1395/07/12 17:39
کد خبر: 257969

کی روش و انتخاب زوج تیموریان

با توجه به نیمکت نشینی عزت اللهی در هفته های گذشته انتخاب زوج تیموریان یکی از سوال های مهم سرمربی تیم ملی است.
کی روش و انتخاب زوج تیموریان

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید عزت اللهی و آندرانیک تیموریان دو هافبک دفاعی تیم ملی در دو دیدار ابتدایی برابر قطر و چین بودند تا مشخص شود سرمربی تیم ملی به این دو بازیکن اعتماد ویژه ای دارد. تیموریان در دیدار با قطر در 30 دقیقه پایانی نمایش قابل قبولی داشت و پاس گل دوم تیم ملی را با یک پاس بلند ارسال کرد اما در دیدار با چین نتوانست نمایش خوب خود برابر قطر را تکرار کرد. تیموریان در بازی های ماشین سازی در لیگ برتر شرایط خوبی را سپری کرده و بهترین نمایش او به دیدار با استقلال باز می گردد که به خوبی توانست در کنار کاخا خط هافبک آبی ها را به خوبی کنترل کند تا حضور او در ترکیب اولیه تیم ملی قطعی باشد.

سعید عزت اللهی دیگر هافبک مورد علاقه کی روش است که در هفته های گذشته نیز در روستوف کمتر به میدان رفته تا تردیدهایی درباره حضور او در ترکیب تیم ملی تردید وجود داشته باشد.

در لیست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال احسان حاج صفی و امید ابراهیمی برای حضور در این منطقه از زمین معرفی شدند که به نظر می رسد هافبک استقلال در صورت تغییر زوج خط میانی تیم ملی، شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی داشته باشد. ابراهیمی هر چه از شروع لیگ گذشت توانست نمایش های بهتری از خود به جای بگذارد و به نظر می رسد اگر کی روش تصمیم به تغییر در زوج خط میانی تیم ملی داشته باشد، ابراهیمی گزینه اول برای اضافه شدن به ترکیب تیم ملی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xy85w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کی‌روش آرامتر از همیشه