تاریخ انتشار: 1398/04/02 18:42
کد خبر: 95978

پوگبا و امباپه برای پروژۀ برقراری توازن، در سانتیاگو برنابئو!

در سالگرد تولد زین الدین زیدان، بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان اسپانیایی مدعی شده‌اند که او در 47 سالگی، روزهای پرهیجانی را تجربه خواهد کرد.
پوگبا و امباپه برای پروژۀ برقراری توازن، در سانتیاگو برنابئو!

رئال مادرید 2019/20 بر اساس خواستۀ زین الدین زیدان باید به لحاظ ابزاری با رئال مادرید کهکشانی‌های اولیه، برابری کند! تیمی که روزهای بسیار بدی را در فصل گذشته به دور از افکار برندۀ زیزو تجربه کرد و با غرور و انزوای فلورنتینو پرز، از یک ابرقهرمان بزرگ و کنترل نشدنی، تبدیل به یک تیم رو به ویرانی شد تا فاجعه‌های پیاپی رقم خورده در برنابئو، زیزو را مجاب به بازگشت دوباره به خانه کند.

 با ورود ادن هازارد به رئال مادرید و شکستن یخ سال‌ها دوری از سطح اول بازار نقل و انتقالات، پرز و مردان مادرید به این باور دست یافتند که آنها هنوز هم آن شخصیت کاریزماتیک را در بازار نقل و انتقالات دارند و اگر ساز و کار درستی را در پیش داشته باشند، قادر خواهند بود تا هر ستاره‌ای را وسوسه به حضور در برنابئو کنند و بدین ترتیب درهای تازه‌ای به روی آنها در فوتبال اروپا باز شود و پس از هازارد بلژیکی، پل پوگبا و کیلیان امباپه، دو ستارۀ کلیدی تیم ملی فرانسه، در یک قدمی پیوستن به جمع کهکشانی‌ها قرار بگیرند.

پس از کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ با اینکه موفق شد توپ طلای سال 2018 را به هر ترتیب درست یا غلطی که بود، کسب کند، نتوانست تبدیل به چهرۀ شاخص سپیدهای مادرید شود، تا خلاء حضور ابرقهرمانی در شأن و شخصیت رونالدو همواره در این تیم حس شود، خلائی که شاید حتی خود رونالدو نیز با بازگشتش به مادرید نخواهد توانست آن را پوشش بدهد و تبدیل به نمادی در دنیای فوتبال فانتزی جهان شود، پس پرز و زیدان با علم به این مسئله، برنامه‌ای به نام برقراری توازن در تیم خود، برای پوشش جای خالی این ابرقهرمان را در پیش گرفتند.

 خرید کیلیان امباپه و ادن هازارد شاید در نگاه نخست؛ حرکتی اغواگر باشد، اما فراموش نباید کرد که آنها برای برقراری توازن به مادرید منتقل خواهند شد و هرگز نمی‌توانند در مقام مقایسه با رونالدو و سوپراستارهای بزرگ تاریخ این باشگاه قرار بگیرند، هرچند که امیدها برای تبدیل شدن امباپه به یک ابرستاره بسیار زیاد است، اما او تا روزی که این فرضیه را به واقعیت تبدیل نکند، همان امباپه مستعد و خوش ذوق باقی خواهد ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5dke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روزهای کلیدی در مسیر انتقال پوگبا به رئال مادرید

انتقاد تند ستاره اسبق شیاطین سرخ از پل پوگبا
پل اسکولز:پوگبا فکر می‌کند بهترین بازیکن دنیا است ولی نیست