تاریخ انتشار: 1398/04/28 19:28
تساوی بدون گل در بازی پرحاشیه
کد خبر: 93443

بینی سیامک نعمتی خون آمد؛ بازی تمام شد

تقابل بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر در آخرین روز کمپ کارتپه با تساوی بدون در یک جدال پربرخورد خاتمه یافت.
 بینی سیامک نعمتی خون آمد؛ بازی تمام شد

بعد از اینکه کالدرون بابت تاخیر حریف تدارکاتی اعلام کرد با آنها دیدار بازی نخواهد کرد، بازیکنانش را به دو تیم تقسیم کرد و دیداری تدارکاتی با حضور داور ترک برگزار کرد.

نیمه اول این دیدار با واکنش‌های دیدنی بوژیدار رادوشوویچ و مقاومت او برابر حملات بازیکن رقیب با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم اما بازی بین آنها با خشونت بیشتری همراه شد و در نهایت علیرضا بیرانوند نقش اول این بازی را ایفا کرد. او در یک صحنه ابتدا مانع از گل شدن توپ چیپ مهدی ترابی شد و در صحنه دیگر بازی نیز برابر پنالتی علی علیپور قرار گرفت و مانع از گل شدن آن شد.

در ثانیه‌های پایانی بازی اما اتفاق تلخی رخ داد و مهدی شریفی با تکل خشن خود باعث مصدومیت سیامک نعمتی شد. درگیری برای تصاحب توپ با تکل شریفی و برخورد با بینی سیامک نعمتی، صورت این بازیکن را غرق در خون کرد. نعمتی که به شدت از این موضوع گلایه داشت، اعتراض تندی به هم‌تیمی‌اش داشت و در ادامه نیز داور ثانیه‌هایی مانع به پایان بازی، سوت آن را نواخت.

کادرپزشکی بلافاصله بالای سر نعمتی حاضر شد و مراحل درمانی این بازیکن را برعهده گرفت و این در حالی است که آمبولانس نیز در محل مستقر شده است. وحید امیری نیز دیگر بازیکنی بود که در این بازی دچار مصدومیت شد و از زمین خارج شد و وضعیت او نامشخص است.

سیدجلال حسینی تنها بازیکنی بود که در این دیدار تدارکاتی به میدان نرفت و تمرینات خود را در کنار زمین دنبال کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7ydn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصادف بازیکن پرسپولیس در اتوبان تهران