تاریخ انتشار: 1398/05/04 19:14
کد خبر: 92779

کالدرون: هنوز مهاجم مدنظرمان را جذب نکردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هنوز مهاجم مدنظر خود را جذب نکرده‌ایم، گفت: تاخیر در آغاز لیگ برتر، باعث می‌شود تمرینات آماده‌سازی بهتر انجام شود.
کالدرون: هنوز مهاجم مدنظرمان را جذب نکردیم

«گابریل کالدرون» پس از برتری چهار بر صفر پرسپولیس مقابل نیروی زمینی ارتش در مرحله رده‌بندی رقابت‌های جام شهدا که در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد، اظهار کرد: پیش از هر چیز به تیم حریف تبریک می‌گویم زیرا بازی با کیفیتی را ارائه داد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه سرخ‌پوشان طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲ دیدار دوستانه دیگر خواهند داشت، افزود: از عملکرد بازیکنانم در دیدار مقابل نیروی زمینی راضی هستم و باید سعی کنیم به همین روال ادامه دهیم.

وی گفت: بازیکنان آنچه را که در تمرینات مرور کرده بودیم، در مسابقه مقابل نیروی زمینی پیاده کردند و در کل روز خوبی داشتیم.

کالدرون در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا از تاریخ آغاز رقابت‌های لیگ نوزدهم اطلاع دارد تا بر اساس آن برنامه‌ریزی کند یا خیر، توضیح داد: هنوز تاریخ آغاز بازی‌ها را نمی‌دانم اما به تمرینات آماده‌سازی طبق برنامه ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: وقتی برنامه آماده‌سازی تیم را نگاه کنید، می‌بینید که در اردوی استانبول نتوانستیم بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم و از طرف دیگر هنوز مهاجم مدنظرمان را جذب نکرده‌ایم. با توجه به این مسائل، اگر مسابقات لیگ برتر دیرتر از زمان موعد برگزار شود، می‌توانیم برنامه‌های‌ خود را پیاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا بعد از شکست مقابل سایپا، تصمیم به تغییر سیستم بازی سرخ‌پوشان گرفته است یا خیر نیز یادآورشد: تغییر سیستم نداده‌ایم و در مسابقه امروز فقط نفرات‌مان تغییر کردند. در آن بازی بیشتر به جوان‌ها میدان دادیم و در این بازی نفرات اصلی به میدان رفتند.

کالدرون اضافه کرد: در مسابقه امروز مقابل نیروی زمینی ارتش، وحید امیری را در خط هافبک به میدان آوردیم و او در کارهای دفاعی به تیم کمک کرد اما بازیکنی مثل او را در خط حمله نیاز داریم زیرا در گل‌زنی موثرتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7nxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد پرگل شاگردان گابریل کالدرون در دیدار رده بندی
نیروی زمینی 0 پرسپولیس 4

هافبک پرسپولیس به دلیل مصدومیت در بین دو نیمه تعویض شد
خروج عالیشاه از ترکیب به دلیل مصدومیت