تاریخ انتشار: 1398/06/01 20:21
تقابل تیم های اول و دوم لیگ برتر جزیره در جهنم آنفیلد
کد خبر: 90505

نبرد تماشایی کلوپ-امری برای تثبیت صدرنشینی

دو تیم لیورپول و آرسنال در هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهن رفت.
نبرد تماشایی کلوپ-امری برای تثبیت صدرنشینی

هفته سوم لیگ برتر جزیره را دو تیم لیورپول و آرسنال از روز شنبه ۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ راس ساعت ۲۱ در ورزشگاه پرشور آنفیلد بندر لیورپول برگزار می کنند.

هر دو تیم با شش امتیار به تنهایی بر صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان تکیه زده اند.

 شاگردان کلوپ فقط باتفاضل گل بهتر،آرسنال   را پشت سر خود می بینند.

همیشه جدال این دوتیم حساس، جذاب،سریع،فیزیکی ، درگیرانه و مملو از صحنه های ناب و آموزشی فوتبال بوده است و گل های دیدنی و تماشایی، پایان بخش آن بوده است.

هردو مربی سبکی نزدیک به هم دارند،هرچند در جزییات باهم بسیار متفاوت اند.کلوپ و امری از پرسینگ سنگینی در طول بازی استفاده می کنند. هم کلوپ و هم امری، بیشتر پاس های طولی و رو به جلو را در دستور کار تیمی شان قرار می دهند.اما شکل پرس آنها متفاوت است.گگن پرس کلوپ و پرس منطقه ای امری.

امری خط دفاعی شکننده سال های گذشته آرسنال را درفصل جاری با جذب دایوید لوئیز تا حدودی ترمیم کرده است،اما این خط هنوز به انسجام و هماهنگی بسیاری نیاز دارد،بنابراین خط دفاعی توپچی ها ،بشدت مقابل سه تفنگدار ویرانگر آنفیلد نشین به چالش کشیده میشود.در مقابل،جدال و نبرد تماشایی از فرانسوی زبان  لاکازت، اوبامیانگ و نیکولاس پپه برابر خط دفاعی مستحکم لیورپول متشکل از فن دایک، ماتیپ ،رابرتسون و گومز(آرنولد) نیز دیدنی خواهد بود.بازی ترکیبی و تعویض جای مداوم لاکازت و اوبامیانگ که بخوبی ازسوی اوزیل حمایت میشوند، می تواند لحظات جذاب این بازی را رقم بزند.کلوپ از مدل پایه ۳-۳-۴ که همواره سیستم مورد علاقه اش بوده، در بازی استفاده می کند. خطوط حمله و میانی لیورپول بخوبی گگن پرسینگ مورد نظر مربی آلمانی دوست داشتنی اش را بخوبی در زمین به نمایش می گذارند.این نوع پرس  و اجرای عالی آن یکی ازعوامل مهم موفقیت های اخیر این مربی بوده که نیاز به توان بالایی دارد.قطعا آنها به دنبال به اشتباه انداختن خطوط دفاعی و میانی توپچی ها هستند،تا از آن برای رسیدن به گل استفاده کنند.

درآن سوی امری درسه منطقه زمین تاکتیک پرس را با توجه به شرایط بازی و قدرت تیم مقابل اجرا می کند.بازی درفازها از نقاط قوت این مربی انرژیک اسپانیایی است که درطول بازی دائما تغییر سیستم می دهد.امری از مدل پایه  وانعطاف پذیر ۱-۳-۲-۴ استفاده می کند و بخوبی درحین بازی ازآن برای تبدیل شدن به مدل های مختلفی استفاده می کند. باید به انتظار نشست و از این بازی شش امتیازی لیگ برتر جزیره لذت برد.دیداری که می توان حاوی نکات فراوانی فنی و آموزشی دربالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا باشد.

شادگان-امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aagdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 لیورپول 2-2 اسپورتینگ؛ شاگردان کلوپ پیروز نشدند