تاریخ انتشار: 1398/07/05 19:34
اتلتیکومادرید- رئال مادرید؛
کد خبر: 86400

جهنم‌ واندا متروپولیتانو در انتظار کهکشانی ها

دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از هفته هفتم لالیگا اسپانیا دربی شهر مادرید را برگزار خواهند کرد
جهنم‌ واندا متروپولیتانو در انتظار کهکشانی ها

تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از هفته هفتم لالیگا اسپانیا روز شنبه 6 شهریور 98 از ساعت 22:30 در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو شهر مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

جدال جذاب اتلتیکو مادرید و رئال مادرید همواره مملو ازصحنه های ناب و آموزشی فوتبال روز جهان بوده است و این بازی نیز ازدیدارهای سابق مستثنی نخواهد بود.

شاگردان زیزو که پس از مدت های مدید صدرجدول را دراختیار گرفته اند،نمی خواهند آن را به راحتی به تیمی بدهد که با تمام وجود و با چنگ ودندان  درپی چنین موقعیتی به کمین آنها نشسته است.

سیمیونه اعتقاد دارد که فقط با چنین سبکی ازفوتبال که تیمش ارائه می دهد،می توان جلوی تیم هایی مانند رئال و بارسا ایستادگی کرد و به موفقیت رسید.

دوندگی فراوان، پرسینگ وحشتناک در کلیه مناطق زمین با توجه به شرایط بازی ،بستن فضاهای کلیدی،تنگ ومحدود کردن مناطق استراتژیک زمین ، بازی درفازها(انتقال سریع از دفاع به حمله و بلعکس) و استفاده حداکثری از شروع مجددها ازعمده برنامه های اصلی این مربی انرژیک آرژانتینی است.نقش کوکه،سائول،توماس و لمار درخط میانی اتلتی بسیار تعیین کننده خواهد بود،زیرا مرکز ثقل تیم سیمیونه ،خط استراتژیک میانی است.

ازطرفی حرکات و نقش مهمی سیمیونه به ژوائو فلیکس  در خط حمله می دهد،قطعا خط دفاعی شکننده این روزهای رئال را به چالش خواهد کشید، پاس های تکضرب( لمس توپ درکمترین زمان ممکن) و حرکت در مناطق‌ مهم و‌کوری که این بازیکن جوان و باکیفیت پرتعالی در یک سوم دفاعی حریف انجام می دهد،میرود که نام گریزمان را در نزد هواداران اتلتی به فراموشی بسپارد.

هرچند با خروج گودین خط دفاعی اتلتیکو تا حدودی آسیب پذیر نشان می دهد،اما سیمیونه هنوز ساختار و استحکام خط دفاعی اش را حفظ کرده ،مساله ای که برای چولو ازنان شب واجب تر است.

در آن سوی کهکشانی ها قرار دارند که مدت هاست در زمین اتلتی موفق به کسب سه امتیاز بازی نشده اند.آنها در دوران سیمیونه رنج ها ومشقات فراوانی را کشیده اند و همیشه داربی  سخت ودشواری مقابل اتلتی را پشت سرگذاشته اند.

انگیزه های شاگردان چولو دربرابر رئال مادرید را پایانی نیست،زیرا این انگیزه ریشه در اختلاف طبقاتی بین مدیران و هواداران  دو تیم در طول سالیان  درازی دارد که کم کم رنگ باخته،اما در گذر زمان، هنوز ازبین نرفته است.

زیدان با مصدومان فراوانی وارد بازی خواهد شد،هرچند برخی از آنها تازه از دام آن، رها شده اند،اما این مربی کاریزماتیک فرانسوی-الجزایری ،ریسک بازی دادن به آنها را به جان نخواهد خرید.

شکل بازی کهکشانی ها پس از باخت تحقیرآمیز مقابل پی اس جی،تغییر یافت و گویی آنها ازخواب غفلت و بنوعی زمستانی بیدار شدند.آنها در دو بازی سخت و دشوار مقابل سویا و اوساسونا به پیروزی رسیدند تا برصدرجدول تکیه زدند.پس،شاگردان زیدان برای تثبیت صدرنشینی خود، به آب و آتش می زنند تا آن را حفظ کنند ،همین مساله باعث میشود که دیدارجذاب،درگیرانه و زیبایی را شاهد باشیم .

این بازی می تواند حاوی نکات زیادی در زمینه های مختلف تاکتیکی و فنی فوتبال روز جهان باشد.تقابل خطوط میانی دوتیم  می تواند در رقم خوردن نتیجه بازی،تعیین کننده باشد.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jjqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی خاطره انگیز اتلتیکومادرید - رئال مادرید + فیلم