تاریخ انتشار: 1398/07/26 21:41
لالیگا اسپانیا؛
کد خبر: 84020

تثبیت صدرنشینی رئال ، به بهای قربانی کردن مایورکا در سن مویکس

تیم های مایورکا و رئال مادرید در چارچوب هفته نهم لالیگا اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت.
تثبیت صدرنشینی رئال ، به بهای قربانی کردن مایورکا در سن مویکس

شنبه مورخه ۲۷مهرماه ۱۳۹۸، از ساعت۰ ۳ /۲۲ به وقت ایران، شاگردان ویسنته مورنو  در هفته نهم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه سون مویکس ،میزبان شاگردان زیدان خواهندبود.

مایورکا که فصل پیش با کمترین بودجه و دریک بازی دراماتیک آنهم در پلی آف دسته دو اسپانیا، توانست با شکست دادن لاکرونیا به لالیگا راه یابد،پس از سپری کردن ۸ هفته با ۷ امتیاز در رده هجدهم جدول دست و پا میزنند و هم اکنون حال و روز خوشی ندارد.تیمی که زمانی بازیکنان بزرگی چون ساموئل اتوئو و ایوان کامپو را به جهان فوتبال جهان معرفی کرد و مربیان صاحب سبک و بزرگی چون آراگونس و هکتور کوپر را روی نیمکت خود داشت،برای فرار از منطقه سقوط و کسب امتیاز از صدرنشین لالیگا ،گام به زمین سون مویکس خواهد گذاشت.

مورنو برای بازی مقابل صدرنشین لالیگا ،چشم به ساق بازیکنان تاثیرگذارش مانند:کوچو هرناندز،کامپوز،تاکفوسا کوبو،آره ناس،ترایکوفسکی و بویژه لاگو‌جونیور بسته است.آنها برای رسیدن به لالیگا در دو فصل پی درپی از دسته سه به دو و سپس لالیگا رسیدند. بنابراین هدف اصلی مدیران این باشگاه درفصل جاری ،باقی ماندن درلالیگاست، هدف‌گذاری اصولی و به دور از بلند پروازی های غیر منطقی.

در آن سوی زمین شاگردان زیدان درقالب رئال مادرید قرار دارند که برای تثبیت صدرنشینی خود، نیاز مبرمی به پیروزی دراین دیدار حساس دارند،زیرا آنها بارسلونا و اتلتی را در دو و سه امتیازی خود می بینند.پس زیزو بخوبی می داند با کمترین لغزش ،صدر جدول را از دست می دهد.به همین دلیل این دیدار می تواند حساسیت و جذابیت های خاصی داشته باشد.یکی برای حفظ صدرنشینی می جنگد و دیگری برای فرار از انتهای جدول مبارزه می کند.

بنظر می رسد یکی از دغدغه های اساسی و مهم زیزو در این دیدار، خستگی بازیکنان کلیدی و تاثیرگذارش باشد ؛ زیرا آنها درکمتر از ده روز، دو دیدار سخت ودشوار درتیمهای ملی کشورشان‌ را پشت سر گذاشته اند.

دراین دیدار زیزو از خدمات مودریچ و لوکاس واسکز به دلیل مصدومیت،محروم است وحضور گرت بیل در این بازی نیز درهاله ای از ابهام قرار دارد.اما سایر مصدومان رئال مادرید به این بازی رسیده اند.

رئالی ها پس از چندین سال ،نخستین دیدار لالیگایی خود را در جزیره زیبای مایورکا برگزار می کنند.آنها قطعا در این دیدار با مشکلاتی روبرو خواهند شد،زیرا تیم هایی همانند رئال مادرید پس از بازی های فیفا دی با چالش هایی مواجه شده بودند.به همین سبب، زیزو و شاگردانش به اهمیت چنین دیدارهایی کاملا واقفند.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8ovv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئیس فدراسیون کلمبیا دست کی‌روش را رو کرد!