تاریخ انتشار: 1395/07/19 11:25
کد خبر: 256600

سرمربی اورتون: گواردیولا از سبک من استفاده می کند!

سرمربی هلندی اورتون مشتاق رویارویی با تیم گواردیولا در لیگ برتر انگلیس است.
سرمربی اورتون: گواردیولا از سبک من استفاده می کند!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، رونالد کومان در آستانه بازی تیمش مقابل منچستر سیتی در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس ضمن تمجید از شخصیت پپ گواردیولا اذعان کرده او بوده که به این مربی در زمان حضورشان در بارسلونا سبک بازی فوتبال هلند را یاد داده است.

نشریه میرور انگلیس به نقل از کومان نوشته:

کرویف این بازیکن جوان را در آکادمی بارسلونا دیده بود، تبدیل شدن او به یک بازیکن خوب را در تیم ذخیره ها را دیده بود و فکر می کرد زمان وارد کردن این پسر به تیم اول فرا رسیده است. طبق گقته کرویف این پسر خیلی زرنگ بود، مغز سریعی داشت و به یک بازیکن باتجربه نیاز داشت تا از او مراقب کند. من به کرویف گفتم که این کار را خواهم کرد.

اگر بازیکن استعداد دارد و پسر خوبی است، من کمکش خواهم کرد. بنابراین کرویف گفت از این به بعد باید مراقب پسری به اسم پپ باشم. او گفت که من باید مثل معلم سر خانه برای پپ باشم. باید به او کمک کنم تا رشد کند و مطمن شوم سبک بازی فوتبال هلندی را یاد بگیرد. من چندین سال را در کنار پپ در اتاق های هتل ها پیش از هر بازی، سفر و تورهای تابستانی گذراندم.

پپ پسر فوق العاده ای بود. او مشتاق یادگیری بود و می خواست همه چیز را بداند. او می خواست درباره مدرسه فوتبال هلند بداند. پپ بیشتر از هر بازیکن دیگری می خواست درباره فوتبال تک ضرب، بازی براساس مالکیت توپ و فوتبال تک ضرب در فضاهای کوچک بداند. او عاشق سبک بازی تیم کرویف بود.

اما چیزی که در مورد پپ در ذهن من مانده این است که پسر بسیار عادی و فروتنی بود. او هیچ وقت نشانه هایی از تکبر از خودش نشان نداد. او مثل ستاره ای که برای بارسا بازی می کند رفتار نکرد. زمانی که به تیم اول بارسا وارد شد ماشین دسته دوم داشت و پس از سه سال بازی در تیم اول هنوز با همان ماشین رانندگی می کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lpw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منیر به خاطر سلتاویگو پیشنهاد تاتنهام را رد کرد